Sıra Karpuz Kabuklarında..



Birinci cemre, televizyon kanallarında, dondurma reklamlarının boy göstermesidir.. Ve nihayet, dört gözle beklediğim, dondurma reklamları, televizyon kanallarında boy göstermeye başladı..

İkinci cemre olarak karpuz kabukları da denize düşmeye başlarsa, sahil kenarında yazlığı olan arkadaşlara yalakalık yapmaya başlayacağım demektir.. Denize hasret bedenim, şuan için karpuz kabuklarının denizlerimizi süslemesini beklemekte.. Eğer bir de iyi niyetli bir arkadaşım, "Gel beleşine seni tatile götüreyim" derse, gelsin bikinili hatunlar, eğlenceler, türkü kafeler.. İşte o zaman değmeyin keyfime..

...Zaten şu deniz kenarları da olmasa, sıcaklardan nefret eden bedenim, Şehr-i İstanbul'un ısınmaya başladığı şu günlerde, yas ilan etmiş olacaktı.. Neyse ki, denize gitme ihtimali, sıcaklara olan sevgisizliğimi bir nebze unutturuyor..




12 Yorum:

evet ben de aynı düşüncelerde olduğumdan önümüzdeki hafta denize nazır bir tatil yapmayı planlıyorum.senin yerine de denize karşı çay içer,hatta belki türkü bile söylerim.

 

Kelimelerle Dans ;
Denize girilmez şimdi.. Girilse idi, Tülinciğime tel açıp bana bir oda ayarlamasını rica ederdim..

 

evet sırf deniz mevsimi açılmadı diye tülinciğin gitmiyor zaten.ama dalgaları seyretmek bile insanı rahatlatır ve sıcağın etkisini azaltır diye düşünüyorum.(denize giremeyen bir insan olarak kendime moral veriyorum bozma:P )

 

Kelimelerle Dans ;
Hayır zaten ben de "deniz deniz" diyorum ama sanki yüzmeyi mi biliyorum.. ? Esasında bana da sahil yeter.. Ama sizin oraların sahili yetmez.. Turistlerin bol olduğu sahiller lazım bana.. Bilmem anlatabildin mi..

 

Dur daha tam gelmedi sezon. He ama o iyi niyetli arkadaşı bulursun inşallah.

 

bir hayal kur ;
Nasıl gelmedi sezon..? BiriciK, sana dondurma aldı mı almadı mı, sen onu söyle..? Kesin almıştır.. Demek ki sezona giriş yapıldı.. Bir de karpuz kabukları denizlerimizi süslerse, tamamdır bu iş..
Aydın'a gideceğim deniz için.. Turisti bolmuş diyorlar:)

 

Selam 'Çocuk' . Sanırım tanıdım seni. :)

 

Daisy ;
Aleyküm selam..
Yazı yazmaya başladığımda, üç kişiye hayrandım ve bunlardan biri sendin.. Sen tanır mısın bilmem ama ben seni hiç unutmadım ki..

 

Cıks almadı:) ben de istemedim zaten. Mayısta anca başlar benim dondurma sezonu:) Hava iyice sıcak olmayınca canım istemez çekmez zaten soğuk olduğundan:))
he boldur herhalde... Güzelçamlı milli parkın denizi güzeldir özellikle... hem yeşillik ağaçlar hem deniz...

 

bir hayal kur ;
Ben anlamam arkadaş..! O dondurma buraya gelecek, o kadar..! :)
Söyle BiriciK'e sana da alsın, bana da.. Cimrilik yapmasın..
Aydın'a gideceğim de kalacak yer sorunu var.. Diyorum ki sen annene, babana söylesen de bir odayı bana tahsis etseler.. 25-30 gün kalsam, yesem, içsem öyle beleşine.. Ollmaz mı be haciii?

 

Alır söylerim:))
25 30 gün:) Çok azmış ya hu az daha kalaydın hı :))) Hee tabi olur olur:)

 

bir hayal kur ;
Eli cömert, kalbi geniş insanlar, her zaman başımın tacıdır.. Sağol, varol..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.