Daldan Dala..


Daldan dala atlamak iyidir..

+ Dün akşam top oynadım.. Otuziki yaşına gelmiş, göbeği kendinden otuziki santim ileri giden bir adamın, aylar sonra top oynaması demek; gece boyu ağrıdan sızıdan inim inim inlemesi, sabah bir türlü uyanamaması, işe geç kalması, hamlaması sebebiyle doğru dürüst yürüyememesi demekmiş..

+ Her defasında aynı şekilde dile geldiğimi biliyorum ama bu göbek olayına sahiden bir çözüm bulmam gerekiyor.. Tamam, Türk erkeği dediğinin insanın; göbeği olacak, saçı olmayacak.. Ben de tam olarak Türk erkeğini temsil ediyorum ama göbek can sıkıcı oluyor.. "Kel erkekler seksi olur" diyerek, kelliğe bir bahanemiz var ama göbeğe bahane bulamıyoruz.. İşyerinde tüm gün oturduğumdan göbek gün geçtikçe büyüyor ve evdeki tartı 87 ile 89 arasında değişiyor..  Göbeğim sebebiyle çıplakken yukarıdan aşağıya baktığımda, şeyimi göremiyorum.. (İçin fesat olmasın, göremediğim şey, ayaklarımdır.. )

+ İnsanların hayatına dahil olmayı ve insanların hayatını bilmeyi sevdiğimden olsa gerek, yıllar geçmiş olmasına rağmen facebook denilen siteye olan sevgim bitmedi..

+ İşyeri bahçesine birçok şey ekildi.. Şimdi ekilenler yavaş yavaş meyvesini veriyor.. Çileğinden tuttun da marul, soğan ve benzeri sebze-meyvelerden yemeğe başladık..

+ Uzun zamandır türkü mırıldanmıyorum.. Bu durumun neden ileri geldiğini ise hiç bilmiyorum..

+ Doktor hanım pek yüz vermiyor.. Hayatında olsam da olmasam da pek fark etmezmiş.. Selam verince selamı alıyor, hâl - hatır sorunca cevap veriyor ama ilk soran o olmuyor.. Haliyle insanın eli telefona gitmiyor..

+ Fazlasıyla günaha batıyorum son zamanlarda.. Yaz mevsimi yaklaştığından ve ben hâlâ ergen olduğumdan, içim kıpır kıpır oluyor ve haliyle günahlar insanın peşini bırakmıyor.. Allah'ım, işlediğim günahların bilincindeyim ve buna rağmen Sen'den başka af dileyeceğim hiç bir kapı yok.. Beni ve Sana muhtaç olan tüm kullarını affet n'olur..

+ Dün gece itibariyle bir haftalığına yurtdışından yeğenlerim geldi.. Bir gün de olsa onlara Şehr-i İstanbul turu yaptırmam gerekiyor ama bakalım, hayırlısı..

+ Dün, haber bültenlerinde, "24 Nisan Ermeni Soykırımı" gibi pankartlarla ülkemizin çeşitli yerlerinde ülkemizi suçlu ilan eden insanların eylemlerine tanık olduk.. Bir çok insan Taksim'de oturmuş, 1915 yılında hayatını kaybeden insanların fotoğraflarını taşıyorlar, devletimizin soykırımı kabul etmesi gerektiğini dile getiriyorlardı.. "Soykırım" ne tuhaf bir kelime.. ! Düşünsenize, o insanlar, kendi babalarının, başka insanları, suçları olmaksızın, sırf milliyetlerinden dolayı kindarca öldürdüğünü kabul edebiliyorlar.. Yani mantık şu : Ermeniler tamamen suçsuz, bizim babalarımız, onları sırf Ermeni oldukları için suçlu olup-olmadığına bakmaksızın öldürmüş.. Ölümlerin olduğu tarihi bir gerçek ama bile isteye suçsuz insanları öldürdüğümüz, onların ise bize çiçek verdiklerini düşünmek, bana komik geliyor.. Çok mu taraftar gözüyle bakıyorum bilmiyorum ama ben nedense bu duruma bir türlü inanamıyorum..

+ ...Ayrıca ilginç bir durum daha var.. Bu Taksim Meydanı, "Ermeni Soykırımı olmuştur" deyip eylem yapanlara serbest, "Özerklik olsun" diyen teröristlere serbest de neden resmi tatil olan ve milli bir bayram olarak kabul edilen 1 Mayıs'ı kutlamak isteyenlere yasak..?

+ Amannn ne bileyim işte.. Benim kafam almıyor birçok şeyi.. Yaşım da tutmuyor, aklım da zaten sadece sapıkça şeylere çalışıyor.. Susayım en iyisi..


13 Yorum:

hah işte bu güzel olmuş.! ilk hal-hatır soranın karşındaki insan olmaması ne demekmiş anlaman güzel olmuş.sana nasıl bir hissiyat verdi merak da ettim.empati yapabildin mi acaba? :)
eskiden sen de ilk yazan olmazdın.ve bu pek rahatsız edici,üzüntü verici idi...
göbek konusunda tıbbi bilgilerim yetersiz gelip kendime de hayrım dokunmadığından yardımcı olamayacağım üzgünüm efenim...ama bildiğim şudur ki er kişinin bol protein alması gerekir kas yapısının sağlamlığı için.kas yapınca göbek de erir diyorlar ama her zaman işe yaramıyor.en azından kas yapmış olursun:)

herkesin bahçesindeki,balkonundaki çilekler oluyor da benim her sene martın başında meyve veren çileklerim bu sene neden hala meyve vermemeye inat ediyor olabilir acaba?
sanırım söyleyeceklerim bunlardan ibaret.yani şimdilik...aklıma bir şeyler yazmak gelirse kendimi tutmayacağımdan emin olabilirsin:))

 

haliytle alışık olmayan bünye de yorgunluk yapmıştır hamlamışsın... Spor yapmalı haftada 3 gün e n az, olmadı yürüyüş yapmalı... Hem göbek de böylece yavaştan kaybolur.. En güzeli yürüyüş yapmak her gün de işte onu yapmazın ki:) Aslında günler uzuyor artık... Akşamları en az yarım saat kırk dakka yürünebilir... Geçen biz 3 buçuk saat yürüdük. Evden beşiktaşa ordan farklı bir rotayla tekrar eve... Ama itiraf ediyorum son 40 dakkası fazla geldi:)) Yoruldu ayaklar:)

Bir de akşamları ekmek yemeyeceksin 2 dilimden fazla... sabah yap kahvaltını paşalar gibi, öğlen bir dilim hadi olmadı iki dilim olsun, akşam da 2 dilimi geçmezsen işe yarar... Siz erkekler genelde bir ekmeği bitirme potansiyelinde olduğunuzdan mütevellit bu dilimler normaldir...

Ama yok yürüyüş de yapmam ekmeğimden yemeğimden de kısmam diyorsan o zaman göbeğine razı olucan hatta büyümesine de hazır olucan.... Dikkat etmeden olmuyor yani...

Sadece ekmeği azalt dikkat et, yağlı şeyler yeme cips ti patates kızartmasıydı, yani çok fazla yeme, azıcık da yürüyüş spor tamamdır... sporu da yapamam dersen adamakıllı yürüyüş kafi...

İşyerinde ekilen ürünler.. ne güzelmiş ya hu maşallah:) Afiyet ola... Doktor hanım da kimmiş :) olsan da olmasan da farketmiyorsa ortada bir değer vermeme durumu var boş ver gitsin o ne demek yaw olsan da olur olmasan da peh:s
günahlara da dikkat etmek gerek.... Bile bile işlemeye devam edip sonra da af dilemek olmaz sanki... En azından yapmamaya çalışmalı zira günaha devam edip, diliyle istiğfar eden, Rabbiyle alay etmiş sayılır diye okuduğum satırlar geldi aklıma...

diğerlerine gelince benim de aklım ermez der yorumuma son veririm...:)))

 

Ermeni meselesine bile çözüm bulunur da, göbek olayı çok zor ya. Biz Ermenilere bu sefer gerçekten ciddi ciddi soykırım yapmadan, bu Ermeni meselesi bitmeyecek zaten. Elimde olsa, yetkim olsa soylarını kıracam da o Allahın cezalarının ahhh işteee!
Bırak dağınık kalsın ya da spora başla. Göbek zengin gösterir derler. Zaten sen de bir fabrikatör havası sezmiştim ben.
Kalp sağlığı için göbek çok tehlikelidir Çocuk. Ay ben çok biliyom. Kendime gıcık oldum ya. :D

 

Kelimelerle Dans ;
Yalannnn.. İftiraaaaa... Ben her zaman selam veren insan olmuşumdur.. Hiç öyle ilk selamı bekleyen biri olmamışımdır.. Beni çekemeyen, kem gözlü insanların benim hakkımdaki iftirasıdır bu..
Ben göbeğimi sevmiyorum ama göbekten kurtulacağım diye de spor yapmam, kas yapmak için uğraşmam..
Senin çiçeklerinin meyve, sebze vermemesi normal.. Biz sevgimizi veriyoruz kendi bitkilerimize, sen ne veriyorsun ki..? Git konuş onlarla, sohbet et, futbol maçlarını anlat, güreş tut.. Üç güne kalmaz, meyve de verirler, çiçek de, sebze de..


 

bir hayal kur ;
Spor yapmak, yürümek..? Bunlar nedir ya hu..? Dün top koşturdum işte göbeğim erisin diye ama daha da koşturmam..Her bir yerim ağrıyor.. Nerde zahmetli iş var, onu tavsiye ediyorsun Çiçek Kız ya.. Oturarak, uzanarak, bol bol yemek yiyerek göbeğimi eritmeyi sağlayacak bir şey varsa söyle; yoksa hiç uğraşma.. Hele hele bana "ekmek yeme" demek, direkt küfretmek gibi bir şey..Ekmeksiz yaşanır mı be ya..?
Doktor Hanım iyi biri..? Senin yengen olacak..
Bile bile günah işlemek ve devam etmek konusunda çok ama çok haklısın..

 

Halk Kadını Daisy ;
Sana da "vur" dedik öldürdün anacım ya.. Az sakin ol; hümanist ol.. Benim gibi zeki, çevik, aynı zamanda az buçuk ahlâklı ol.. Böyle olmaz ki.. Bu ne şiddet yanlısı çözüm önerisidir..Cıks cıks.. Seni kızdırmamak lazım, bunu şimdi bir kez daha anlıyorum.. Bu sebeple 32 senedir seninle hep iyi geçindim, bundan sonraki hayatımızda da seni baş tacı edeceğim..
Göbek insanı zengin gösterirse eğer , emin ol ben fabrikatör ötesi fabrikatörüm.. Tam senin aradığın erkeğim yani..
Daisy, sahi sen niye bu kadar çok şey biliyorsun..? Çok okumakla mı oluyor, çok gezmekle mi..? Bizim anamız bize küçükken ekmek arası yağlı toz şeker yedirdi de, seninki sana ekmek arası havuç mu verdi..? Niye böyle çok biliyorsun da bizim özgüvenimizi yer ile yeksan ediyorsun..? Çok şey bilsen bile, az şey biliyormuş gibi davransan da biz de sana cümle kurmaya korkmasak olmaz mı yani..?

 

üzerine toz şeker dökülmüş sanayağlı ekmeği de çok yedim, domates salçası sürülmüş ekmeği de. :D
Aman ermeniler bizi kırarken iyi, ben söyleyince mi kabahat oldu. Bugünlerde öyle bir planım yok zaten. Şu sıralar çok yoğunum. Soykırımla uğraşamam. Fikrim neyse, zikrim o Çocuk. İmkanım olsa kırılacak çok düşman var çoook. Hişttt bozma kafamı. :)

 

hadi be! ne meyvesi? ne verdik ki ne alasin?:( hic heveslenme.guvenme meyvelerine.hele o biri varki: ici gecmis.disindan iyi gorursun. o seni yari yolda kor:( ha bir de" az kalsin "ayni kilodayiz" diye yazacagini sanacakdim:)

 

hee tamam oldu sen ye iç yat göbeğin erir:))) Bekle bekle:) Ben ne yapayım göbek istemiyorsan hal böyle:) Ekmek yeme demedim 2 dilim ye dedim az ye dedim:) hadi yarım ekmekten 2 parmak kalınlığında az ye:))) ya da hepsini ye sen bilirsin yahu ne diyiim.
Demek yenge ha e hadi hayırlısı o zaman:) O zaman git üstüne biraz daha :)

 

Daisy ;
O dediğin ekmekten yemişsen, demek ki sen de en az benim kadar yaşlıymışsın Daisy.. O ekmeği ancak yaşlılar yer çünkü.. Bak şimdi üzüldüm ha..
Neyse daha fazla kafanı bozmayayım da kırılacak düşman arasına girmeyeyim..

Adsız ;
Tamam.. Heveslenmem.. Meyvelerime de güvenmem..

bir hayal kur ;
Ama Çiçek Kız, senin dediğini herkes söylüyor.. Onu yapsam zaten kilo veririm.. İş o ki; sen öyle bir şey bul ki, yiyip, içip, yan gelip yatayım ve kilo vereyim:)
Ayrıca 2 parmak kalınlığında ekmek nedir ya hu..? Bir oturuşta ikili ekmeği yiyen adama söylenecek laf mı şimdi bu:)

 

yok öyle bir icat:) cıks 2 parmak kalınlığında demedim yarım ekmekten 2 parmak kalınlığında daha az ekmek ye dedim:))) yani tam yarım ekmek de yeme dedim de boş ver tamam sen ye ekmeğini doya doya:)) Ama sağlık için de azıcık kıs o kadar da ekmek yenir mi yahu neettin sende... Bir ekmeği bile bitirme.. Doyarsın be:)

 

Hayatta mısın ? :))

 

bir hayal kur ;
Ekmekle olan büyük âşkımızda, bizi birbirimizden ayıramazsın küçük hanım:)

Daisy ;
Zannedersem hayattayım.. Sen yine de bir çimdikle bakayım..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.