Başkalarının Rüyalarından Korkmak..


Sabahın en erken saatlerinde, uzaktaki bir akrabanın seni arayarak, "Baban nasıl? " diye sorması, "...Rüyamda onu gördüm, pek iyi bir rüya değildi, bir şey mi oldu diye korktum ve hemen aradım" diye devam etmesi, babanın yaşlı olması sebebiyle son zamanlarda bu tür telefonların sık sık gelmeye başlaması, fazlasıyla can sıkıntısına sebep olan bir durum..

İnsan, böyle telefonların sık sık gelmesiyle, ister istemez korkuyor, gözleri doluyor, "Her canlı ölümü tadacaktır" ilahi emri gereği elinden bir şey gelemeyeceğini biliyor ama öyle bir durumda kolunun kanadının kırılacağını tahmin ediyor ve güne sıkıntılı başlıyor..



5 Yorum:

Yahu rüya bu her şey görülür... hayra yorup otur niye arayıp sıkıyorsun ki insanları....
Bunu düşünmek için rüya görmeye de gerek yok ki... Zaman zaman benim de aklıma düşer de içim parçalanır....

 

bir hayal kur ;
Kimi aramışım ya hu..?
Millet beni arıyor, ben milleti değil..

 

ne guzel iste seviliyorsun" ki araniyorsun.:). beni niye aramiyorlar? :(

 

Tamam ya hu anladık onu herhalde:) orda vurgu şeysi var hani böle kendi kendine konuşurken karşıdakinin yaptığı şeye diyorsun niye arıyorsun ki hayra yor otur dimi gibisinden. arayana dedim yani sana değil:) anlatamadım tam ama idare et öyle işte.

 

Adsız ;
Böyle bir şeyden dolayı aranmak; korkutuyor insanı..

bir hayal kur ;
Sen anlattın da ben anlamamışımdır.. Affola..
Ayrıca hayra yordum da ne oldu; dün gece babam fenalaştı da gece saat 2'de acile kaldırdık.. Şükür ki ağrı kesici iğneden sonra düzeldi.. Taş düşürüyormuş da bu sebeple sancı yapmış.. vs vs vs..
İşte bu rüyalardan bu sebeple korkuyorum.. Zorla hastalık çağırıyorlar..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.