Evlenirsen Terlemezsin..

 Çok terliyorum.. Öyle-böyle değil, ciddi anlamda çok terliyorum.. O kadar terliyorum ki, geceleri yastığın ıslaklığı sebebiyle uyanıyorum.. Özellikle yüzüm ve kafam.. Bu terleme işi, sosyal hayatımı da olumsuz etkiliyor.. Sürekli yüzümden şıp şıp diye ter damlaları dökülüyor; haliyle bu durum beni olumsuz etkiliyor.. 

Daha önceki yıllarda, bu sorunu çözebilmek için dahiliyeye gittim; kan ve hormon testi yaptırdım : Bir sonuç çıkmadı.. Cildiyeye gittim : Çözüm elde edemedim.. Botoks tavsiye ettiler; onun da her 6 ayda bir yenilenmesi gerektiği ve zaten en fazla yüzde 40 oranında düzelme sağlayabileceği ifade edildi.. 

Yıllardır çaresiz bir şekilde terlemeye devam ederken; belki değişiklikler olmuştur diye, geçen hafta yeniden hastane kapılarını aşındırdım.. Sonuç yine olumsuz.. "Psikolojiktir; stres kaynaklı olabilir" diyorlar.. 

Ne kadar çok terlediğimi bilen çevremdeki insanlar da yardımcı olmak için çözüm önerileri sundular.. Çeşitli otlar da kullandım, reiki seansı da yaptım, başka önerileri de değerlendirdim.. Sonuç yine değişmedi : Terliyorum..

Son olarak yıllardır birçok arkadaşımın gülümseyerek "vücut içinde birikmiş sıvıları atmanın gerektiğini" söylemeleri, geçen hafta da işyerindeki yemek dağıtan ablanın "eğer evlenirsem terleme olayının biteceğini" söylemesi üzerine evlenmeye karar verdim.. 

Kimisi sevdiği için, kimisi çocuk yapmak için, kimisi inancı gereği, kimisi sosyal statü için, kimisi cinsellik için, kimisi de çevre baskısı yüzünden evleniyor.. Bu listeye beni de "terlemekten kurtulmak için evlendi" diye eklesinler lütfen.. Buradan Brezilyalı ve Japon kadınlara sesleniyorum : Dünyamı kurtarıp süper kahraman olmak sizin elinizde.. Gelin ve kurtarın beni bu dertten.. 


13 Yorum:

27 Temmuz Altın gün,hacamat için.
Terleme sorunu için şiddetle tavsiye ederim.

 

Nasıl, nerede, altın gün nedir..? Hacamat olur mu cidden..? Benim en çok yüzüm ve kafa çevrem terliyor, çözüm olur mu..?

 

Olur Allah'ın izniyle hem de çok faydası olur,Salı 27 Temmuz etkisi yüksek olur o tarihte.
Kafa hacamatı yapabilirsin mesela ben vertigo için yaptım Allah'a hamdolsun çok faydasını gördüm.
Vesvese de azalır.

 

Araştırayım hemen.. İnşaallah o tarihte müsait olurum ve bir yer bulurum.. Bugüne kadar hiç hacamat yaptırmadığım için nerede, nasıl yapılacağına dair hiç bilgim yok..

 

Arzu edersen şehrini söyle güvenilir bir yer tavsiye edecek haccame hanımlar var.
Onlara danışıp sana dönüş yapayım.

 

İstanbul, Küçükçekmece..

 

Instagram kullanır misin bilmiyorum;
@pendik.hacamat burayi önerdiler bulunduğun bölgeden gidenler çok oluyormuş kendilerine mesaj attım telefon istedim dönüş bekliyorum.
Bayram olduğundan yoğun olabilirler istersen sen de bu hesaptan onlarla iletişime geçmeye çalış olmadı haber bekleyelim.

 

Ben de mesaj attım.. Ayrıca tanıdıklara da sordum, haber bekliyorum.. Çok teşekkür ederim.. İnşaallah hayırlısı ile bir nebze rahatlarım...

 

Evlenmekte bir nasip işi...
İşe yaradımı hacamat??

 

Gidemedim ki.. Bir zaman haber bekledim.. Sonra da benim hevesim kaçtı.. Ee havalar da soğuyunca kaldı.. Yazın başlarım yine yakınmaya..

 

Niçin haber bekliyorsun ki. Uzun zamandır bir çok tıp merkezleri ve özel hastaneler hacamat tedavisi uyguluyor. Üstelik oldukça steril ortamlarda ve eğitimli kişilerle.

 

Evet biliyorum da biriyle beraber gidecektik, ondan haber bekledim.. Nasip olmadı işte..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.