Mutsuzluğum, Huzur ve Mutluluğu..

     Ne zaman hayatın bir tarafından tutsam, öte taraflarından zulme uğruyorum.. Ne zaman gülümsemeye başlasam, çok geçmeden illa ki ağlıyorum.. Üstelik ağlamak için bahaneleri ben buluyorum.. Biliyorum çünkü mutluluk denilen kavram, bende eğreti duruyor.. Biliyorum mutluluk bende olduğu zaman, ileride, bir şekilde bende olmanın acısını çıkaracak benden.. Benim hayatım boyu kanıksadığım şey, hüzünlü iken huzurlu olabilmektir.. Ben, hep, mutsuzken mutlu olabilmeyi başarabilmişimdir.. Kendimi hüzün dalgasının içine atmam, uydurduğum bu cümleler, az gülümseyen fotoğraflar, daha az konuşmam, daha az anlatıyor olmam, insanlardan daha çok kaçınmam, hep, daha yalnız, daha mutsuz olmak içindir.. Mutsuzluğun bir huzuru var benim için..

     Tüm bunları daha önce de yazdım defalarca.. Mutsuzken, mutlu ve huzurlu olduğumu çok defa belirttim.. Diyorum ya hep; doğunca her bebeğin kulağına ezan okunurdu, bana ağıt yakıldı.. Her çocuğun oyuncağı olurdu; benim, çocukken oyuncak niyetine hüzünlerim vardı..

13 Yorum:

mutsuzluktan mutluluk çıkarmak,huzur bulmak ne güzel birşeydir. ben bunu başaranlardan değilim.bana da öğretir misin?

 

Kelimelerle Dans ;
Niye öğreteyim ya hu..? Ben öğretmen miyim..?
Nazar etme ne olur, çalış senin de olur..

 

içindeki öğretmen vasfını ortaya çıkarmanın zamanı işte.bir adet mutsuzluktan mutluluk çıkaramayan insan oğlu var karşında.kıskandım seni,ben de büyüyünce huzur bulur muyum kiii.daha çok küçüğüm dimii:)

 

Kelimelerle Dans ;
İçimde hiç öyle bir vasıf yok ki benim.. Hiç de olmadı öyle bir özelliğim..
Ayrıca çokk küçüksün çok.. Cebime gir diyeceğim ama cebim bile büyük gelir sana, kaybolursun..

 

Sen eskiden de bu denli pesimist miydin yahu? N'olmuş sana böyle Çocuk? Ben daha neşeli hatırlıyorum seni. Allah Allah başka bir blogcuyla mı karıştırıyorum nedir?

 

Daisy ;
Ben, sana, bilmediğin kelimelerle cümle kuruyor muyum Daisy..? Pesimist nedir ya hu..? Niye cahilliğimizi ortaya çıkarmak için uğraşıyorsun ki..?
Sen, kimi hatırlıyorsun bilmem ama ben hâlâ neşeliyim..Maaşallahım var.. Ara ara böyle şeyler yazıyorsam da bu da benim neşeli halimi yansıtmamdır..

 

Amanınnnnnnnnnnnn!!! az gelmiş, bir de beni döveydin bari. Ahahaha aman sana da bir şey söylenmiyor ya.

 

Daisy ;
Hâşâ ne dövmesi..? Şu sıralar varlığın, sanal varlığıma güç katıyor emin ol.. Hiç öyle ters davranıp, elime terliği alasım yok sana karşı.. Rahat ol ve bana söylenebilecek her şeyi söyle lütfen..

 

Mutsuzken mutlu olmak, mutsuzluğun huzuru... Bunlar da ne demek ya hu. Allah allah ne değişik açı. Cıks yanlış olmaz... yazarken güzel olmuş tarzı da, gerçekte olmaz... Mutsuzluğun huzuru olmaz... Kandırma kendini. Sen yine de hep mutluluğun huzurunu hisset... İlk yorumlara da güldüm vallahi, nazar etme ne olur çalış senin de olur hı:)))

 

bir hayal kur ;
Eğer yazarken güzel görünüyorsa, gerisi önemli değil zaten Çiçek Kız.. İstediğimi elde etmişim demektir..
İlk yorumlara da gülmen iyi de sadece ilk yoruma değil, hayatın tüm güzelliklerine gül..

 

Gülüyorum güzel bulduğum her şeye her duruma zaten:)

 

Sanal varlığım, Türk varlığına armağan olsun.
Eyyy bugünümüzü yaşatan ulu Atatürk , açtığın yolda, gösterdiğin hedefe filan diye ben devam ederim de neyse hadi :D

 

bir hayal kur ;
Daim olsun o halde..

Daisy ;
Yasaklanmamış mıydı bu and ya hu..?

 

Yorum Gönder