Uykusuz Gecelerin Zihin Ölümü..

Uykusuzluktan geberiyorum.. 

Hâlsizim, yorgunum, vücudum güçsüz düştü.. Bedensel yorgunluğum, ruhumu da etkiliyor artık.. Zihnim her geçen gün biraz daha kapanıyor.. Belki de tam tersi olarak, zihinsel yorgunluğum, bedensel yorgunluğa sebep oluyordur.. Tam bilmiyorum..

Her gün işe gidiyor, işyerinde iken tüm gün eve gidip uyuma plânı yapıyorum.. Gel gör ki eve girince bir türlü yatağa giremiyorum.. Gecenin geç vakitlerine kadar oturuyor, anca gözlerim tamamen kapanınca yatağa geçiyor, en fazla 5 saat uyuyabiliyorum.. 

Sabah, beynimin içinde çalan çalar saati, 10 dakika arayla 4 veya 5 kez erteliyor, sonrasında anca uyanabiliyorum.. Sonra gün, dün olduğu gibi aynı şekilde devam ediyor, ben aynı yatağa hasret günü geçiriyor, eve gelince yine yatağa giremiyorum..

...Yani yorgunum.. Uykusuzluktan geberiyorum.. Zihnimin üzerine katarakt inmiş gibi, hem fiziksel hem de ruhen, her şeyi bulanık görüyorum.. 

Erkenden uyuyup güzel bir sabaha uyanmaya hasret kaldım.. Peki niye böyle oldu..? Bana n'oldu..?



2 Yorum:

Tespitinde haklı olduğunu düşünüyorum. Zihinsel yorgunluk büyük ölçüde bedensel yorgunluk ve beraberinde kalitesiz bir yaşamı da getiriyor

 

O halde benim yaşamıma hoşgeldin..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.