Burç ve Yüz Okuma Uzmanı..

 - Burçlarla ilgileniyorum. Ayrıca yüz okuma konusunda uzmanım.


- Yüz okuma nedir..? Nasıl yani..?


- Senin çok iyi tanıdığın, benim hiç tanımadığım birinin fotoğrafını gönder, yüzünü okuyayım.


- Aaa.. İlginç.. Kova burcuyum.. Buyur, kendi fotoğraflarım..


- Çok derli toplu biri değilsin ama temizsin.

Hep düşünen bir kafan var.

Uyandığın ân, uyumadan önce düşündüğün şeyle uyandığın çok olur.

Kapalı alanlara gelemezsin.

Sinir zorlayan mücadeleci... İnat... Ama kırılgan bir kişisin.

Hainliğin kalleşliğin asla olmaz.

Sevdiklerin kıymetlilerindir.

Ailene düşkünsün.

İçinde bir çocuk var.

Saatlik değişken, bazen mahsun, çokça mantıklısın.


(Aradan epeyce zaman geçer)

- Tekrar baktım resmine.

İnatsın,

Fazla duygusal,

Biraz içli 

Bazen de sitemkâr

Ama inatsın.

Bunları sezdim, gördüm.

Yüzde kaç bildim, cevap alayım?




2 Yorum:

Sosyal platformlardan birinde bende bir doğum haritası yorumlayanına denk gelmiştim. Keşke yazıyı ss alsaymışım. Oldukça dogru tespitlerde bulunmuştu ancak ben tatmin olmamıştım. Bunun altında bir bityeniği var düşüncesi hala hakim.

Cümlelerle verilmek istenen asıl içeriğe gelirsek, insan yedisiyle yetmişinden tecrübeleriyle ayrılıyor. Zaman bizi yeniden kumaş misali biçip dikiyor şekil veriyor.

 

O halde bakalım zaman ne gösterecek..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.