Daldan Dala..

Biraz daldan dala atlayıp duygulara yer vermeden hayatımda olup-bitenleri yazayım istiyorum..


+ Şükür kavuşturana, dünya durdukça başımdan eksik olmayasıca annem, bugün itibariyle eve geldi..

+ Annemle birlikte ablam ve yeğenim de geldi..

+ Nasip olursa yakında abim de gelecek..

+ Yine nasip olursa yaklaşık 10 gün içerisinde ablamı istemeye gelecekler ve sonrasında şubat ayı gibi yemekli bir organizasyonla nikâh kıyılacak..

+ Aylardır sessizliğe alıştım diye, bugün ev curcuna olduğu için başım patlama noktasında.. Sanırım bir hafta içinde anca alışırım..

+ Bunun haricinde pek bir şey yok gibi.. İş ve ev arası bir hayat..

+ Birkaç kere gezmeye çıktım.. Kadıköy, Üsküdar, Beylikdüzü, Bakırköy turu attım..

+ Bir defasında gezmek için çıktım, trene bindim, bir durak gittim, moralim bozuldu, trenden indim, yürüyerek eve geldim..

+ İki aydır 'tüm maaşımı kredi kartına veriyorum' dersem abartmış olmam.. Gereksiz alışveriş ve hemen her gün dışarıdan sipariş ettiğim yemek ücretleri... 

+ Bugün bir kez daha belli oldu ki, çok kilo almışım.. Hemen herkes "ohaa" dedi.. Annem giderken 88 kiloyu geçiyordum, şuan 92 kilonun üzerindeyim.. Sonum hiç iyi değil ama hadi hayırlısı bakalım..

+ Birikmiş üç-beş kuruş param vardı.. Borsaya girdim, borsa battı, para uçtu.. Hakettim mi..? Hakettim elbet.. Borsa benim neyime..!

+ Dün Bakırköy'deydim.. Lcw'den 6 adet XXL beden baksır aldım... Sabah birini giyindim.. Hem bacaklardan hem belden gayet iyi oldu.. O çok aradığım ve benim için büyük sorun olan baksır bulma derdini çözmüş olabilirim.. Tabii yıkandıktan sonra ne olacak onu bilemiyorum.. Umarım böyle kalır..

+ Hayatımda pek de bir şey yok işte.. Televizyon karşısında bir hayat geçirmeye devam ediyorum.. Çok şükür nefes alıyorum, şimdilik sağlığım yerinde, kimseye muhtaç olmadan yaşıyorum.. Daha ne olsun..



8 Yorum:

Düğünsel mevzulara bayılıyorum. Gırgır şamata cümbüş ahey ahey ahey:)
Umarım ablanın gönlünce olur herşey.
Para dediğimiz öyledir bir bakmışsın konmuş avuçlarına bir bakmışsın uçmuş kucağından.
Ve evet herkes hakettiğini yaşar bu dünyada, yaşamalı da.
En önemli satır sağlık yerindeyse gerisi boş. Herşey yerine konur, herşey telafi edilir ancak giden zamanı geri getirmek ne kadar imkansız ise sağlığı geri getirmek de bi o kadar güç.

 

Düğünsel mevzulara, içinde dedikodu canavarı olan insanlar bayılır.. Seni seni..

Rabb'im herkese sağlıklı ve hayırlı yaşam versin..

 

Nasıl dedikodu?!! O zaman siz hiç düğün yapmamışsınız. Birlikte yemekler yapılır,çeyizler ayarlanır, akşama uzaktan gelen misafirlerle oyunlar oynanır, geçmiş hatırlanır, anılar canlanır, diri diri dolanır ortalıkta. Hele bir de mevsimlerden yazsa, ne güzel olur. Damat tarafıysak geline tatlı sürprizler yapılır, gelin tarafıysak damada muzur süprizler hazırlanır:)
Bi kızkardeş kaldı elimde onu da bu coşkuyla verebilirsek daha da düğün keyfi yaşayamam.

 

Düğün olayını böyle güzel anlatmak da... Vay be.. Genelde stres, tartışma, kavga, dedikodu, gereksiz masraf, düğün yalnızlığı geliyor akla..

 

Sobradan eşşek gibi ödenecek ve muhtemelen hiç işe yaramayacak masraflara sülalece karşıyızdır belki ondandır. Her iki tarafta saçma maddi yğkler altında ezilmeyince demek keyifli geçiyor. Hiç kavgalı bir düğün içinde bulunmadım.

 

Al beni sülalene..

 

:) dur bakalım var mı boş yer. Başvurularda epey fazla ama

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.