Daldan Dala Uçmadan Yere Çakılan Değersiz..


Daldan dala atlayarak, kısa kısa kendimden bahsedeyim..


..."Bahsedeyim" dedim de aklıma geldi.. Anlatıyorum ama merak ediyor musunuz Allah âşkına..? Tamam, ben yazarak orgazm oluyor ve rahatlıyorum ama sonuçta şahsıma ait bir bilgisayarda da sadece kendim için yazıyor olabilirdim.. Burada yazdığıma göre okunmak istiyorum demektir.. Okunma isteği ile yazıyorum ve kendimden bahsediyorum ama umrunuzda mı Allah âşkına..? Yedi milyarlık dünya insanlığının, milyarlarca canlı varlığının içinde, bir <Çocuk> ha var ha yok; kim ne kadar umursayabilir veya bu duruma değer verebilir ki.. Koskoca dünyada sadece bir nokta bile olmayı başaramamışken, kendimi anlatsam ne çıkar..!

..................

hiç sebep yokken; kendi kendimin canını sıktım ya bana da helal olsun.. Bir kelimeden yola çıkarak, ne kadar değersiz olduğumu hatırlatmış oldum kendime.. Bunu da ancak benim gibi her zaman bardağın boş tarafını görenler yapabilirler.. Aferin bana..

Vazgeçtim daldan dala konarak cümleler uydurmaya.. Böyle oturayım yerli yerinde.. Sinirim bozuldu kendime..


2 Yorum:

Kadife Zamanlar ;
İnsanın kalbi geniş olunca, seviyor her şeyi.. Kalbinle bin yaşa sen e mi!

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.