Ben Yalanım.. Hâyâllerim Yalan..


Günaha çok meyleder oldum.. Hem de çok.. Akıllara gelen/gelebilecek olan tüm günahları işliyorum.. Eskiden vicdan azabı çekerdim; şimdi vicdan azabı bile duymaz oldum.. Tüm pislikleri yapıyor ama sanki bunlar normalmiş gibi hayatıma devam ediyorum..

Zina, fuhuş, eşcinsellik, yalan, hırsızlık, faiz, adam öldürme, eziyet etme, işkence çektirme, yasadışı şeylerin satışı, yasadışı eylemler ve daha neler neler.. ! Hepsini yapıyor, hepsi normalmiş gibi yaşantıma devam ediyorum.. Kalbimde sevgiye yer kalmamış; kalbim baştan sona günahlar içinde.. Tüm güzel hâyâllerimi, âşkı, sevgiyi, güzel bir yuvayı, Ali Turan'ı; günahlara terk ettim birer-ikişer.. Yalnızım.. Hiç kimse yalnızlığıma çare olamıyor.. Bir kadını seviyorum sanıyorum; onun yanında iken bile kendimi yalnız hissediyorum.. Ki eminim; ben, kendimden başka kimseyi sevmiyorum..

Doktor... Doktor, bana teselli olur, onunla iken günahlara meyletmiyorum; diye düşünerek doktorun yanına gittim; neşter ile kolumu ve ayağımı ilk doktor kesti..

"Arkadaştır" dedim.. "Beni bırakmaz" dedim.. Kolsuz ve ayaksız olarak arkadaşın yanına gittim.. Yeni bir hayata girdiğini dile getirerek, ilk arkadaş dediğim tekmeledi beni hayatından..

Birçok kişiye.. Birçok şeye sığındım.. Hepsinden darbe yedim..

Aileme sarıldım.. Kolsuz, ayaksız ve tekmelenmiş bir halde, aileme sarıldım.. Gördüm ki; aile bireylerinin beni sarmaya güçleri yok; hepsi ihtiyaç içinde, birilerinin kendilerine sarılmasını bekliyorlar.. 

Allah'a sığınayım dedim.. Tüm sıkıntıların çaresi O'nda.. Her türlü günahı O örter.. Her türlü pislikten O kurtarır.. Her türlü yalnızlığa O çare olur, dedim.. Kendimi şeytana teslim ettiğim için bir adım dahi atamadım..


Nereden nereye geldim.. Güzel hâyâlleri bıraktım; günahı, güzel hâyâller olarak görerek, günahlara sarılır oldum..

Ben yalanım.. Söylediklerim yalan.. Davranışlarım yalan.. Bakışlarım yalan.. Hâyâllerim yalan.. Otuzüç senelik hayatımdan; günahlardır geriye kalan..



0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.