Kendini, Kendine Ait Olmayan Kelimelerle Anlatmak..

Hani ortada hiç bir şey yokken ve hatta neşeliyken, bir durgunluk çöker ya üzerine...

Hani uyumak istersin de uyuyamazsın.. Konuşmak istersin de konuşamazsın ya...

Hani sebebini bilmediğin bir yaşlanmışlık hissi beynini sarar da, kalbin sanki öylesine atıyormuş gibi hisseder ve hatta hissetmeyi bile hissedemez olursun ya...

Hani kendini anlatmak için kelime seçemez de, kendini, kendine ait olmayan kelimelerle anlatmak için uğraşırsın ya...


...Bugün tam da böyleyim..


Belki de böyle değilim de böyle olduğumu sanıyor, belki de nasıl olduğumu anlatacak kendime ait kelimeleri seçemediğim için bu yazdığım kelimelerin anlattığı ruh halindeymişim gibi yapıyorum..


Bilmiyorum..


Belki de biliyorum..


Belki de biliyor olmanın bilinmezliğini yaşıyorum..


4 Yorum:

Reikiyle enerjini düzeltmek lazım senin. :)

 

Normal enerjim böyle zaten.. Nihayet bu enerjiye kavuşmaya başlamışken, niye dengemi bozasın ki benim..?

Bir sorum daha var.. Senin şu Reiki işi ne kadar güçlü ki, yazıyı koyduktan 5 dk sonra yorum yazdın..? Reikinin gücü mü, gizli kamera ile takip mi ediliyorum..?

 

Ilk soruna șoyle bir cevap vereyim o zaman;sen nasil mutluysan oylesi iyidir ama ben bu halinden memnun degilsin gibi algilayip oneride bulunmustum.
Ikincisi soruna cevabim yok. Nasil oldu bilmiyorum. Senin kacta yazdigini da bilmeme imkan yokken iyi denk gelmis. Ee hislerim kuvvetlidir bilirsin. Bi bakayim biseyler yazmis mi derken, yazivermis olursun genelde.(iyiki de cevabim yokmus:) )

 

İşte bu sebeple reiki reiki konusunda insanlara faydalı oluyorsun.. Kuvvetli his, iyi niyet.. Tü tü maaşaallah..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.