Ayıp Düşünceler..

Bazen aklıma öyle ayıp düşünceler geliyor ki; utanmaz, arlanmaz olarak bilinmeme rağmen ben bile utanıyorum bu hâlime.. Ceza olsun diye, kırmızı biber bile sürüyorum hâyâllerime..

     Bugünlerde en masum fantezim, yatağımda çırılçıplak bir kadın.. Sevişmiyoruz.. Ama çırılçıplağız.. Tenimizin bütün gizli kalmış bölgeleri, bütün ayıplarımız gözlerimizin önünde.. Sıcacık tenimiz değiyor birbirine.. Tek vücuduz ama sevişmiyoruz.. Bazen sırtını öpüyorum, bazen göbeğini.. Ellerim bazen kalçasında, bazen göğsünde.. Onun saçları, benim çıplak vücudumda.. Bazen boynumu öpüyor, bazen dudağımı..

     Bugünlerde, en masum fantezim, çırılçıplak bir kadın üzerine.. "Ayıp oğlum" diyorum, "Sus" diyorum, "Yazma, düşünme, dile getirme" diyorum; kırmızı biber sürmeme rağmen hâyâllerime bir türlü söz geçiremiyorum..



0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.