Hâyâli Namaz, Hasretlik Cemaat..

Allah kabul ederse, Ramazan münasebetiyle, teravih namazını evde annemle birlikte kılıyoruz.. Ben imam, o cemaat, Rabb'e yakarıyoruz..

Bugün, yatsının son sünnetini kılarken, namaz kılıyor gibi görünsem de bir hâyâle daldım..

Önde ben, arkada annem, yanında sen.. Beraber şükrediyoruz Mevlamıza.. Başka bir gün beraber camiiye gidiyoruz.. Başka bir yıl, yanımızda minik bir sıpa daha oluyor..

Bugün, önde ben, arkada hâyâlimdeki sen, namaz kıldık ya.. Benim gibi günahkâr biri için ne tuhaf bir hâyâl böyle bir bilsen..



2 Yorum:

Sen bu gece sizin evde dua ettin bir başkası da başka bir evde dua etti,Rabbim tez zamanda bu iki kulun duasını kabul etsin inşaAllah.
Yalniz değilsin.

 

Duamız, herkes için hayırlısı ise Rabb'im kabul etsin.. Sonu kötü bitecekse, insanlar üzülecekse böyle daha iyi..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.