Farklılık..



Ne olduğu önemli değil; artık farklı bir şeyler olsun hayatımda..




12 Yorum:

uyandığın an bugün farklı olacak de.sonra da kendini inandır.ne şanslı o rutin hayat kahramanları! şükredelim halimize bayım.mücadele ettiğimiz şeyler büyüklerinin içinde toz zerresi.

 

Adsız;
Kendi kendime yalan söylemeyi bıraktım çoktan.. Başkalarına söylemek daha zevkli:)
....ve elbetteki binlerce kez şükürler olsun halime..

 

Insan inanma meyillisi bi nefesli varlık.Nasıl ve neye inanıyorsan bulduğun ve karşına çıkan her bi şey işte o inandığın doğrultuda.. Kendimi nasıl inandırmışım bakınız sayın bayım:) Sonumuz hayrola..

 

Adsız ;
Sonumuz, dediğin gibi, inşallah hayrola..
Kimsin, nesin, necisin bilmiyorum, böyle "adsız" olmaktansa, bir ismin olsun isterdim ama doğrusu bu ya "sayın bayım" hitabını beğendim..

 

kasıtlı olarak gizlemedim inan:) ismimi yazma yeri var mı ona dahi dikkat etmemiştim şimdi buldum sanırım.Ayyüce ben.insanlar cümle içinde ayce der gibi oluyor hiç hoşlanmıyorum ama gülümsüyorum.gülümseme denen kalkanı keşfettirenler utansın:) ayyüce işte,kendini bulma dağının eteklerinde emekleyen bi dünya vatandaşı.sayın bayım,saygılar:)

 

olsun.. yetti artik ya! :(

 

Ayyüce ;
Bir isim ancak bu kadar güzel olabilir..

 

Adsız ;
Her hale şükürler olsun..

 

Teşekkür ederim:) Allah kat be kat iç güzelliği versin cümlemize..

 

Ayyüce ;
Senin ismin romanlara yakışıyor.. Yazıları süslemeli bu isim..
Allah hepimize hayır versin..

 

Allah'ım hayırlı güzelliklerle farklılaştırsın hayatlarımızı :)

 

Yeniler Kendini Hayat ;
Amin.. Amin.. Amin..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.