Eşek Pijaması Olan, Kot Giyinen Gece Manyağı..

Sıfıriki : elliiki..

Karanlık sokağı aydınlatamıyor lambalar..
Elimde kahve bardağı; balkondayım..
İnan çok üşüyorum..
Annemin hırkası üzerimde..
Vay halime annem bu saatte beni balkonda görürse..!
Dünyanın en yalnız eşyası; sokak lambası..
En yalnız insanı; ben..
Ardahan'da iken... Boşver Ardahan'ı..
Çok ağlattın bilirim de en son ne zaman ağladın..?
Üşüyen ellerime kahve döksem ısınır mı..?
Saçmalama..!
Eminönü'ndeki o topluluk da neydi..?
Evet evet.. Balık ekmek güzeldi..
Bir de sigara olmasa..
Kafamı toplayamıyorum bir türlü..
Sürekli değişen düşünceler..
Bak şimdi de Kadıköy'deyim..
Ne diyorsun balıkçı..?
Balıklar üşümez, ben üşüyorum..
Terlik, ayaklarımı kaşındırıyor..
Telefonuma durmadan mesaj geliyor..
Niye artık mektup yazamıyorum..?
Ne kadar yüksekteyim böyle..
Bu sebeple soğuk, çok daha soğuk..
İntihar eden manyaklar, neden kendilerini yukarıdan atarlar..?
Tüpü açsın, uyusunlar..
Uyusun da büyüsün ninni..
Tıpış tıpış yürüsün ninni..

Âşık olsun gebersin ninni..
Elele görsün kudursun ninni..
Mesafe uzak..!
Ulan yakın olsa n'olacak..?
Anne üşüyorum..
Kahve ısıtamıyor..
Zaten çabuk bitti meret..
Tadı da berbattı..
Sabaha kaç saat var..?
Sıfırüç : Oniki..
Mavi kot, siyah hırka..
Bu saatte kotun üzerimde işi ne..?
Hâlâ neden giyinmedim eşekli pijamamı..?
Haaa.. Pijamaya gerek yok, eşek benim..
İyi de kot giyinen eşek olur mu..?
Annemin hırkası da büyük oluyor üzerime..
Bana üç numara büyük gelen hayat gibi..
Dişlerim birbirine değiyor..
He he.. Güzel güzel..
Üşüme sınırındayım, donmaya yol alıyorum..
Gene mi yolculuk..?
Sıfırüç : Onsekiz..
Bu saatte böyle salak şeyler düşünen var mı..?
Peki sevdiği tarafından kin güdülen var mı..?
Sen de karanlığa gömül sokak lambası..
Uyumalıyım..
Yatağa gideyim..
Çok şey istemedim..
Sevilmekti tek derdim..
Uyku lazım bana..

Birbirine değen dişlerin sesinden bir melodi yapılır mı acaba..?
He he.. Manyak ya.. Git zıbar lan..
-- <Çocuk>...
-- Ne var..?
-- Ya yatağın da sana kin...

Tuvaletin ışığı yandı..
şşşşşşş....


13 Yorum:

yazıdan öte başlığı sevdim ben yine.ben de başlık manyağı oldum sanırım sayende:)
"-- Ya yatağın da sana kin..." bu cümleyi ben anlayamadım. yanlışlık mı var,sorun bende mi acaba? anlayışsızlığımı yüzüme vurmadan bir anlatıversene:)

 

Hahaha güldürdün beni çocuk. Allah da seni güldürsün emi :)

 

Kelimelerle Dans ;
Ben adamı başlık manyağı yaparım..
O anlayamadığın cümle, yarım kalan bir cümle.. Tuvaletin ışığı yanmasa idi, devamı gelecekti ama ışık yandı, cümle yarım kaldı.. "Ya yatağın da sana kin güdüyorsa..?" diye bitecekti..

Bahar Şimşek ;
Gülümsemen daim olsun.. Hatun kısmına en çok gülümsemek yakışıyor.. Sana yakışan şeyleri hep böyle devam ettirmen dileğiyle..

 

*aşık olup geberene dek
gidip elinden sen tutsan olmaz mı?
*hem sana neden yatağın kin güdüyor?

 

Next ;
Olmaz.. Öyle mutluluk kolay olursa, acı çekmezsen bir anlamı kalmıyor.. Gebermek, mutsuz olmak daha zevkli.. Mutluluk benim üzerime büyük gelir, yakışmaz..
Ayrıca yatağım bana kin güdüyor çünkü onu ihmâl ediyorum.. Geç uyuyor, erken uyanıyorum..haliyle kızıyor bana..

 

*hiç denedin mi ki nereden biliyorsun yakışıp yakışmadığını?
*erken yat o halde kin gütmesin.

 

Next ;
*Denedim.. Baktım ki, üzerime büyük geliyor, üzerimden çıkarıverdim..
*Erken yatarsam, kendime ve kalbime iyilik yapmış olurum.. Ben onlara iyilik yapmak istemiyorum..

 

*deneyip çıkarmak öyle kolay mı?
*bugün bir iyilik yapsan kendine ve kalbine olmaz mı?

 

Next ;
* Hı hı..
* Cıks.. Olmaz.. Sevmiyorum o ikisini..

 

*hı hı'lar inandırıcı değildir bilir misin bunu?
* sevmiyorsun da peki neden?
*hem belki senin sevmediğini
başkası seviyordur hiç düşündün mü?

 

Next ;
* İnanma o zaman:)
* Çünkü çok seviyorum.. Çok sevince sevmiyor oluyorum.. Sonra yine çok seviyor, sonra yine sevmiyorum..
* Düşünmedim.. Kimse sevmez, sevmesin..

 

*İnanmadım ki.
*Tam bir bağlılıkla sevmiyorsun ya da bunu kendine dahi aktarmıyorsun demek ki.
*Senin sevmesin demen ile sevilmiyor mu?

 

Next ;
* Bana ne..?
* Demek ki..
* Cıks..

 

Yorum Gönder