Herhangi Bir Kadından Çok Şey İstemek..

Sevişmek istiyorum..

Sadece sevişmek değil, yumuşak ve pürüzsüz bir kadın tenine dokunmak, o kadının göğüslerinin ve göbeğinin üzerinde uyumak istiyorum.. Öyle özel bir kadının da hâyâlini kurmuyorum üstelik.. Kimin olduğuna özen göstermiyor, bu konuda kalbimi de dinlemiyorum.. Herhangi bir kadın olması yeter benim için.. Sadece çırılçıplak teninin üzerine uzanmama, arada öpmeme izin versin, şefkatle gözlerime baksın, tüm vücuduma dokunmaktan çekinmesin ve benden tiksinmesin yeter.. Acıyan gözlerle değil de şefkatli ve arada șehvetli gözlerle baksın, hiç değilse yanında ben varken, beni dünyadaki en özel insan olarak hissettirsin istiyorum.. Hiç değilse yatakta, her şeyin ve herkesin önüne koysun beni.. Ne kadar kötü seviştiğimi değil de onu ne kadar tatmin ettiğimi hissettirsin.. Hiç değilse yatakta, "senden başkası umrumda değil" diyebilsin.. 

Sevişmek istiyorum.. Sadece bedenimle değil, ruhumla da sevişmek istiyorum.. Öyle özel bir kadın olması da umrumda değil artık, herhangi bir kadın tarafından varlığıma ve bedenime değer verilsin istiyorum.. 



0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.