Hâyâller Biter, Yeni Hayat Başlar..

Zaten son dönemde belliydi kurduğu cümlelerden, bakışlarından, davranışlarından.. Akıllandığını, davulun bile dengi dengine çalması gerektiğini kavradığını, benden tamamen vazgeçtiğini, yeni bir hayata yelken açtığını gözleri söylüyordu bana.. Çok geçmedi, nihayet bir soru sonrası itiraf da geldi :

"Belli ki benden sana hayır yok.."

... 

Her zaman ondan daha cesurdum ama son dönemde benim düşüncelerim daha da ciddileşmiști oysa.. Hele ki bu sene.. Bu sene cesaret hapı içmiş gibiydim sanki.. Memlekete götürecek, babamla tanıştıracaktım.. Babamla tanışmasının hâyâlini kurabiliyordum.. Memlekete gitmeyi teklif bile ettim.. Şimdi ise tek başıma gitmek için bilet aldım.. 

Bir cümle ile bitti o kadar sene.. 

Yeni hayata bismillah deme zamanı geldi çattı artık.. Bir yaştan sonra zor geliyor her yenilik.. Ki yeniliğe ne kadar açığım, orası da muamma.. 

Her neyse.. Buna da elhamdülillah.. 

Ve haydi bismillah.. 





0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.