Daldan Dala..

 Üç-beş cümle ile daldan dala atlatayım dedim..

+ Hayatım, klasik bir seyir akışında devam ediyor.. Tüm gün işyerinde, iş çıkışı İstanbul turu, sonra ev, sonra uyku..

+ Annem uzun zaman önce memlekete gitti.. Haliyle yemek ve temizlik sorunu yine baş gösterdi.. Sabah işe giderken simit ve poğaça alıyorum.. Öğlen işyerinde yiyorum.. Akşam ise dışarıda.. Eğer iş çıkışı eve gelirsem, yine dışarıdan sipariş ediyorum.. 

+ Daha bir kez olsun evde yemek yapmışlığım yok.. Geçen sene biraz daha hamarattım sanki, bu sene tembellik seviyemi arttırdım.. Evde sürekli abur-cubur olurdu; bu sene o da yok.. Buzdolabı gibi ev de boş.. Günlük yaşıyor gibi oldum..

+ Sürekli dışarıda yiyince, haliyle maddi olarak pek de iç açıcı günler geçirmiyorum.. Maaşımı, hazır yemek firmalarına hibe ediyor gibiyim.. 

+ Akşam işten 5 gibi çıkıyorum.. Ya Bakırköy'e, ya Sirkeci'ye, ya Üsküdar'a ya da Kadıköy'e gidiyorum.. İşten daha geç çıkmışsam Yeşilköy veya Florya sahilde geziniyorum.. Haftada 1 gün de Beylikdüzü'ndeki AVM'ye gidiyorum.. Haftasonu, bazen de haftaiçi Hacıosman'daki Atatürk Kent Ormanı'na gidiyor, ağaçların içinde sessizliğin huzurunu yaşıyorum..

+ Yaklaşık 90 kiloyum.. Ama boğazıma dur demezsem, yine epeyce kilo alacak gibiyim.. 

+ Hâlâ çok terliyorum.. Hâlâ bu terleme ve tembellik sebebiyle kendimden tiksinme modundayım.. 

+ Sosyal medya hesaplarımı kapattım.. Zira insanlara hislerimi belli etmeyeyim diye, lay lay lom bir hayat yaşıyormuşum gibi davranıyorum.. Benim kadar sahtekâr biri bile dayanamadı sahtekârlığa.. Bu sebeple kapattım hesabımı..

+ Gerçek hesabımı kapatınca, aylar önce açtığım feyk hesabıma yöneldim.. Orada hem istediğim gibi davranabiliyor hem de istediğim yorumları yapabiliyorum.. Bazen flörtleşmeler oluyor, bazen cinsel açlığımı sanal da olsa giderebiliyorum.. Gerçek hayatta cinsellik açısından berbat durumdayım ama sanalda bu tür sohbetlerden zevk alıyorum.. 

+ Duygusal bir etkileşim içinde olduğum kimse yok.. Son 1 ay içinde kuzenim ve işyerinden bir abi olmak üzere iki kişi, beni kızlarla tanıştırmak istediklerini söyleyip ikisi de fotoğraf gönderdi ve o kızlarla konuştuklarını, instagramdan ekleyip sohbet edebileceğimizi söylediler.. İkisine de yok dedim.. Doğrusu hem içimden gelmiyor hem de utanıyorum.. Kırk yaşında birinin, görücü usulüyle iletişim kurması konusu bana yanlış geliyor.. Yanlış değil de utanıyorum işte.. 

+ Geçen gün yemek siparişi verecekken, "havuç tarator" yazısını okudum.. Yıllar önce benim için bir yemek ve onun yanında havuç tarator yapan o güzel ruhlu insan geldi aklıma.. İş için iletişim kursak da aslında aramıza giren soğukluk sebebiyle hiç iletişim kurmaz olmuştuk.. "Yeter bu iletişimsizlik" deyip, bir bahane bularak o arkadaşıma yazdım.. Büyük bir sitem ve olumsuz tepki gelince, 'demek ki geriye dönüş yolları kapanmış' diye düşünerek, attığım adımın hiçe sayılmasının siniriyle watshaptan ve telefonumdan engelledim.. Böylece benim için ciddi anlamda değerli bir insanı, onbeş seneden fazla zaman sonra hayatımdan çıkarmış oldum.. 

+ Bu sene daha hiç yıllık izin kullanmadım.. Nereye gideceğimi, ne yapacağımı bilmiyorum.. Malûm kimsesi olmayan, asosyal biri olduğumdan, gidecek bir yerim de, beraber gideceğim kimse de yok.. Haftaya belki izin alıp memlekete giderim diye hâyâl kuruyorum ama o da şüpheli işte..

+ Yani genel olarak, şükürler olsun, huzursuz bir durum yok.. Kendi ruhumun huzursuzluğu, karakterimin berbatlığı, hiçbir yerde mutlu olamama durumumdan başka bir derdim yok.. İlginçtir tek mutlu olduğum ve gülebildiğim yer işyeri.. O sebeple sürekli işyerinde olasım var.. Hiç değilse gülebiliyorum orada..


+ Her şeyimi anlattım.. Yeter bu kadar sanırım..




0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.