Saçı Uzun Ordinaryüs..


Bu kadar zeki ve 6.hisleri kuvvetli olmasına rağmen kadınların neden dünyayı yönetemediklerini buldum : Saçlarını şekle sokmak için çaba gösterdiklerinden, dünyayı yönetmeye fırsatları kalmıyor..

..........

Zaten üç tel saçım var; 70 yılda bir saçımı uzatayım dedim, saç şekle girmiyor.. Saatlerce uğraşıp saçımı şekle sokayım diyorum, iyice tipsizleşiyorum.. Bu nasıl zor bir iştir ya hu..! Bu saç olayı nasıl bir baş belasıdır böyle.. Saçıma harcadığım zamanı aşı çalışmaları için harcasaydım, kendi adıma çıkardığım aşı ile dünyaca meşhur biri olmuştum şimdiye..

Haaa tüm bu zorluklara rağmen kadınların uzun saçtan vazgeçememesi ise, sahiden takdire şayan bir durum.. Zorluklar karşısında kadının ne kadar dirayetli olduğunu gösteriyor.. Bu kadar çile çekmesine rağmen vazgeçmiyorsa, o kadının ne kadar azimli olduğu çıkar ortaya..

.......

Yalnız bir saç mevzusu ile onbin yıllık "Kadın ve Dünya" konusunu çözdüm ha.. Unvanımı "Ordinaryüs Profesör" olarak değiştirmenizi rica ederim..




 


0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.