Halıya Desen Oluşturan Çay..

 Halıya çay döktüm.. Olabilir yani dökebilirim; ben de insan evladıyım sonuçta.. Ama esas suç benim değil, limonlu kekin.. Şöyle ki; bir elimde çay, bir elimde kek vardı.. Kek elimden düşecek gibi oldu.. Kıvrak bir hareketle keki tuttum ama diğer elimde olan çayın varlığını unuttum.. Haliyle çay, salondaki halıya desen oluşturdu..

İşin garip tarafı şu : Dünya durdukça başımda sağlıkla durasıca anacığım, çay dökülünce, halıyı yıkattırmayı düşünmek yerine, "Yarından tezi yok, gidip yeni bir halı alacaksın" diyor.. İçten içe 'yeni halı alayım diye bir suikasta mı uğradım yoksa?' diye düşünmüyor değilim doğrusu.. 

Not : Tabii ki halı almayacağım..


2 Yorum:

Halıyı yikatmana ya da yenisini almana gerek yok aslında.bir leke çıkarıcı var mucizevi bişey. Lekeye azıcık dokuyorsun ve sıcak su ekliyorsun sadece o kısma.bir iki dakika sonra lekeden eser kalmıyor. Masraf minimum,zahmet minimum mis gibi oluyor.

 

O iş halloldu zaten.. Para cepte kaldı:)

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.