Kalbimize Atılan Bombalar..

 Rabb'e binlerce şükürler olsun ki, ben devlet başkanı değilim ha.. Eğer öyle bir gücüm olsaydı, şuan katil devlet İsrail'e savaş açmıştım.. Zerre kadar mantığımı kullanamam böyle durumlarda; kalbim, mantığımı ezer geçer.. Zaten benim en kötü özelliğim de bu değil mi..? Kalbim gün yüzüne çıkınca, yanlış olduğunu bilsem de mantığı devreden çıkarıyorum..

Ey Rabb'im.. Ramazan ayının son gününün hatrına, mazlum Filistin'e yardım et.. Nerede bir mazlum varsa, desteğinle galip et.. Mescid-i Aksa'yı hürriyetine kavuştur.. Allah'ım, Sen mazlumların yâr ve yardımcısı ol.. 

.................

اِيَّاكَ نَعْبُدُ وَاِيَّاكَ نَسْتَع۪ينُۜ

İyyâke na’budu ve iyyâke neste’în.

(Ey Allah’ım) Biz yalnızca Sana ibadet eder ve yalnızca Sen’den yardım dileriz. (Fatiha 5)





0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.