Böyle Olmaması Gerekiyordu..

 Hani şair, "Ben böyle düşünmüyordum ölmeyi baba" demiş ya; inanın ben de böyle olmasını hiç düşünmemiştim..

Yıllarca beklerken, çok farklı hâyâller kurarak beklemiştim.. Çok farklı şeyler olacak, o 'engelden/dertten' kurtulunca çok farklı hayat yaşayacağımı sanmıştım.. 

Nereden bilebilirdim o "engel ve dert" dediğim şeyin âh'ını alacağımı, nereden bilebilirdim ondan kurtulduktan sonra ömür boyu ondan kurtulamayacağımı..? Yok olacağını düşünmüştüm, yok olduktan sonra ömür boyu var olacağını öğrenmiş oldum..


Şimdi, 

gecenin en güzel vaktinde,

düşünürken düşünmemem gerekenleri, 

içimden tekrar ediyorum hep :

Böyle olmamalıydı..

Böyle olmaması gerekiyordu..

'Ben böyle düşünmüyordum ölmeyi'..


0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.