Virüsten Korkan Yürüyüşçü..

 Geçen ay, her gün bir tanıdık virüs kapıyorken, şimdilerde virüs sebebiyle her gün bir tanıdığın vefat haberi geliyor..

Ne dersiniz, çember daraldı ve o mutlak sona yaklaştık mı..?

Kulaklığımı takıyor, şarkı türkü dinliyor, her gün yaklaşık 15 bin adım atıyor, kendi ayaklarımla biraz daha ölüme doğru ilerliyormuşum gibi hissediyorum.. Daha önce pek takmıyordum ama vefat haberleri arttıkça, ben de korkmaya başladım.. Hadi ben geberip giderim neyse de birine bulaştırma ve o kişinin vebalini üzerime alma durumundan daha çok korkuyorum.. Ben ölürsem de sadece bir konuda gözüm açık gidecek sanırım..

Neyse...

Rabb'im hakkımızda ne yazmış bilmiyorum ama çok kişinin üzerimde hakkı var; hakkınızı helâl edin olmaz mı..?


0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.