Konuşanlar..

 Karantinaya girmiş, evde yalnızlık çekiyor, can sıkıntısından ne yapacağınızı bilemez bir hâlde deliriyorsunuzdur.. 

Size bir kıyak geçeyim o halde..

Youtube'ye girin "Konuşanlar" diye yazın, ilk bölümünden itibaren seyretmeye başlayın ve kikir kikir bir gün geçirin.. 

Bu iyiliğimi unutmayıp bana teşekkür etmeyi de ihmâl etmeyin lütfen..

Tabii dikkat etmeniz gereken, bu programda değişik fikirler ve bol küfürler olduğundan, programı ailenizle birlikte seyretmemenizdir..

Benim mizah anlayışımı ve fantezi dünyamı gayet iyi yansıttığından, ben kahkahalar eşliğinde uzun dönemdir seyrediyorum.. Hele hele görüntüsünden hiç tahmin edemediğimiz bazı insanların iç dünyasını öğrenmek, benim gibi insan cahili biri için bulunmaz bir fırsat oldu.. İnsanları gözümde büyütmemeyi ve onlara farklı gözle bakmamı da sağlayan bir program olduğunu söyleyebilirim.. 


Demem o ki, Konuşanlar'ı seyredin.. 



0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.