Son Kez : Nice Yıllara..

 Bu seni son yazışım.. Fotoğraflarımıza son bakış, güzel günlerimizi son ânışım..

Benden sadece huzur ve mutluluk istemiştin.. Oysa ne mutlu olabildim, ne seni mutlu edebildim.. Sen tüm iyi niyetinle yıllardır hep huzur bekledin.. 

İlk iskelede tutuldum sana.. Aylar sonra öpünce kırmızı ışıkta; dua etmiştim varlığına.. 

Ne çok konuşuyordun bir bilsen.. Sen konuştukça gülümsüyor, "başıma bela aldım" diyordum içimden..

Sonra çekip çevirdin beni.. Göklere çıkardın özgüvenimi..

Derken sorunlar.. Sorunlarımız.. Hayata aynı pencereden bakamayışımız.. 

Ne olduysa oldu.. Hayat bizi başka yollara savurdu..

Şimdi yeni yaşınla birlikte, yeni bir hayat başlıyor sana.. Doğum günün, öyle büyük güzellikler getirsin ki ruhuna; unut geçmişi, gülümse yarınlara.. Bugünden itibaren koş yeniden, huzura, sağlığa, mutluluğa.. Rabb'im güzellik katsın hayatına..


..................

Hayatına kattığım her kötü saniye için affet beni.. 



0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.