Sudan Düşünceler..



Küçükçekmece göl kenarındayım..

Betondan minik bir iskele yapmışlar..

 Uzatsam ayağım suya değecek..

Güneş yerini karanlığa teslim etmeye başladı..

Ufuktaki kızıl çizgi, su üzerine düşerken, bir ressamın elinden çıkmış gibi renk cümbüşü yaşanıyor..

Kimse bu güzelliğe kayıtsız kalamıyor, herkes fotoğraf çekme yarışında..

Suyun kenarında, bağdaş kurmuş, bu güzelliği seyrediyorum..

Müzik olmadan güzelliğe anlam yükleyemediğim için telefonda en sevdiğim şarkı ve türküleri açtım.. 

Müziğin tınısı, manzaranın güzelliği ile bütünleşmiş bir şekilde kalbime seyir etti.. 

Hemen yanımda sevgililer sarılmış, manzaraya ve birbirlerine bakıyor, açtığım müziği dinliyorlar.. 

Herkes mutlu..

Herkes huzurlu..

Herkes sevgi dolu..

Ben mi..?

Ben hep kimsesiz..

Ben hep yalnız..

Ben hep garip..

Ama ilginç bir şekilde huzurlu..

Sanırım kırk yaş olgunluğu çöktü üzerime.. Eskisi kadar dert etmiyorum birçok şeyi.. Kafaya takıp da uykusuz kaldığım geceler azaldı.. "Boşver, hâllolur, hayırlısı" der oldum canımı sıkan şeylere.. 

Büyüyor muyum yoksa.. ? Hani yıllardır yüzlerce cümle ile anlattığım içime sığmayan hüzün, içimde kendine yer bulmaya mı başladı acaba..? İnanmazsınız, bazen hayatı bile sever oluyorum.. Beklentilerimi azaltmanın etkisi mi oldu, yoksa herkesi kendimden üstün görürken, esasında kimsenin beni haketmediğini düşünmeye başladığım için mi bir rahatlık çöktü..? Hayatında yer edemediğim insanların, hayatımda yer edemeyişlerinin kendi zararlarına olduğunu düşünmeye başladım.. Evet, hayat namussuz, insanlar güvenilmez, herkes herkesin kuyusunu kazarken, ben her türlü olumsuz özelliğime rağmen binlerce insandan daha 'insanım'.. O hâlde ben değil, kendini güvenli limandan, güzel manzaradan, eşsiz şarkılardan soyutlayıp bilinmez sularda yüzmeye çalışan insanlar düşünsün.. 

Sevildiğini hissetmek ne güzel bir şey.. Az uzaktaki kadın, gözlerini dikti sevgilisinin gözlerine, öyle güzel baktı ki erkeğine, tam da o bakış sonrası kalktım oturduğum yerden.. Güzel günü, güzel manzaranın ve harika türkülerin eşliğinde güzel bir bakış ile sonlandırmak ruhuma iyi geldi..



0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.