Mutlu Bir Düğünden Düşünceli Bir İkileme..

Rabb'im nasip etti, bir ablamın daha düğününe şahit olabildim.. Bu nikâh öyle değerliydi ki bizim için.. Aile bireylerinin içten içe "ah keşke evlenip mutlu olabilse" dediği kişinin mutluluğuna nihayet şahit olabilmek herkesin kalbinde tebessüm oluşturdu.. Şükür Rabb'e..

... Benim ise durumum farklı.. Ben ki ömrü boyunca kalbinin sözünü dinlemiş insanım.. Hatta bazen bana zararı olacağını bile bile kalbime itaat etmişimdir.. Şimdi yine büyük bir ikilem içindeyim.. Ya aile bireylerinin tavsiyesine uyup, şuan yatağımda uyuyan mantığımı gün yüzüne çıkaracak ve mutlu olmak için adım atacağım ya da yıllardır olduğu gibi yine beni adam yerine koymayan ve sabrımı tüketen kalbimi dinleyerek ucu açık bir hayata devam edeceğim.. Büyük bir yol ayrımı.. Ve kesin yine elime yüzüme bulaştıracağım..

Bakalım günler neye gebe..



0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.