Anlayışsız..

Üniversite sınavına girdim.. Bizim dönemimizde ÖSS derlerdi, şimdi TYT olmuş.. Aylar öncesinden çalışmak için azmettim.. Kitap bile aldım.. Güya her şeye sıfırdan başlayıp çalışacak ve iyi bir bölüm kazanacaktım.. Geçen onca zaman süresince yapabildiğim tek şey, eski dönem sorularına bakmak oldu.. Ona da işyerinde baktım.. Bir şey anlamadığım bugün belli oldu..


Bu yaşa gelmiş, emekliliği hak etmiş herifim, üniversite benim neyime..! Soru kitapçığı önüme gelince, ben sorulara baktım, sorular bana baktı.. Okuyorum ama okuduğumdan bir şey anlamıyorum.. 20 soru bittiğinde, 1 saatten fazla zaman geçmişti bile.. Anlayacağınız rezillik diz boyu..

İşin kötüsü, internetten bakıyorum, herkes "İlk kez bu kadar kolay bir sınav gördük" diyor.. Ben hariç herkes memnun.. Bir ben cebelleşmişim anlayacağınız..

Bu sınavdan çıkaracağımız sonuç şudur: Okuduğunu anlayamayan ben, söylediklerinizi nasıl anlasın..?


 


0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.