Burunda Biten Sevmediğin Ot..

 Sevmediğin ot burnunun dibinde bitermiş, diye bir laf var ya hani, benim için de tam olarak bu geçerli..

Ardahan'dan uzak kalmak istedikçe, gözümü bir açıyorum ki, Ardahan'dayım..Bundan sonra Ardahan hakkında hiç olumsuz konuşmayacağım.. Sağda solda Ardahan hakkında hep kültür elçisi gibi davranacağım.. 


Sanırım İstanbul'dan Ardahan gelmek kolay olduğu için zırt pırt geliyorum.. En mantıklısı, benim en kısa zamanda İstanbul'dan başka yere taşınıp, izimi kaybettirmem olacak..




4 Yorum:

O zaman da zırt pırt İstanbul'a gelmen gerekecek.bir sürü sebep çıkacak karşına,gelmek için.iyisi mi sen hiç yorulma başka şehre taşınmak için,yükünü ikiye katlama.

 

Ya hu bir destek ol.. "Haklısın, çık git, kurtar kendini" de..

 

Bir türlü anlayamıyorum insanlar neden İstanbulda yaşıyor ki

 

İstanbul'a ilk geldiğim zaman günlerce ağlamıştım.. Neredeyse 1 sene boyunca her gün yeniden memlekete gitme hâyâli kurdum.. Bir sene sonra memlekete gittim ve o nefret ettiğim İstanbul'u özlediğimi anladım.. İstanbul bir âşk.. Niye, neden, nasıl bilmiyorum ama âşık oluyorsun bu şehre..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.