Bir Milyon Soru..

 Ne düşünüyorsun benim hakkımda..?

Ne hissediyorsun yanımda iken..?

Hiç bana sarılmak istediğin oldu mu..?

Durduk yere öpmek, benimle sevişmek istedin mi..?

Türkü söylemek ister misin bana..? 

Kucağında uzanırken kitap okumak ister misin..?

Beraber namaz kılmak istedin mi..? 

İçimdeki sonsuz huzursuzluğu hissettin mi..?

Bana huzur vermek ister misin..?

Hiç âtiye yönelik hâyâl kurdun mu benimle..?

Bana yemek yapmak ister misin..?

Olmayan baş parmağım olmak istedin mi..?

Gözlerime bakınca mutluluk hissettin mi..?

Elimden tutunca huzur hissettin mi, insanların bakışlarını önemsedin mi..?

Benimle iken dünyayı umursamaz oldun mu..?

Benim huysuzluğumla bir ömür başa çıkabilmeyi ister misin..?

Benim baba olmamı hâyâl ettin mi..?

Benimle ülkeyi gezmek istedin mi..?

Kim ne derse desin bana sahip çıkacak mısın, yoksa ilk olumsuz yorumda kaçacak mısın..?

Uyanınca yatakta ilk gördüğün insan olmamı ister misin..?

Yanımda iken sahiden ne düşünüyorsun hakkımda..?

Tüm mutsuzluğunu giderebilecek misin benim yanımda..?

Eksikliklerimi unutturabilecek misin bana..?

Benimle ahirete beraber yürümek isteyecek misin, yoksa üç gün sonra sensiz mi uyanacağım yatakta..?




0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.