Yıllık İzin Notları..



2014 yılı bitmeden, kalan bir haftalık yıllık iznimi kullanmak üzere, bugünden itibaren izne ayrıldım..


İznimin birinci gününde ;


-- Sabah erken kalkıp, neden çok terlediğimi bulmak üzere, Duygu'nun da tavsiyesi ve yol göstericiliği ile doktor yolunu tuttum.. Neden terlediğimi bulmak için dört tüp kan aldılar.. Çarşamba öğleden sonra kan sonuçlarını verecekler.. Sonrasında doktora göstereceğim.. İnşaallah hiç değilse yüzümün sürekli terliyor olmasından ve ter damlalarının şıp şıp diye yere akmasından bir nebze kurtulacağım.. En azından umudum o yönde..


-- Doktor sonrası eve geldim.. Hastaneye aç gittiğimden dolayı, bir şeyler atıştırdım.. Sonra birkaç belge alarak dışarı çıktım.. Yurtdışındaki ağabeyim, Türkiye'de emekli olmak istiyor.. Yurtdışındaki çalışmalarını göstererek, belli bir miktar para yatırmak ve neticesinde emekli olarak hiç değilse bir küçük güvence altında olmak istiyor.. Onun bu isteğinin peşinde koşmak için Bağcılar'a gittim ancak, yurtdışından gönderilmesi gereken bir evrak olmadığından, ağabeyimin işi olmadı ne yazık ki..


-- Bağcılar'dan, Kadıköy'e geçtim.. Pek değerli ve uzun zamandır görüşemediğim arkadaşım, sevgili menenjitli.blogspot.com e-günlük sitesinin sahibesi ile görüştük.. Kendisinin et ile pek ilgisi olmadığından, İskender kebap yiyemedik ama her zaman gittiğimiz Otantik Cafe'ye giderek, çay yudumladık.. Ben, açlığımı bastırmak için bir tost yedim ama bir tost ile benim açlığımı bastırmak ne mümkün..! Yine de sohbet hoş olunca, açlık da güzel oluyor ve tabii çay yudumlamak da..


-- Geri dönüş için vapura bindim.. Çay içerken, arkadaşıma, Şehr-i İstanbul'dan kaçasım var, demiştim ama vapura ne zaman binsem, Şehr-i İstanbul'a olan sevdam körükleniyor.. Bu denli güzel bir şehirde yaşadığım için Rabb'e şükrediyorum..




6 Yorum:

Carsamba gunu seni rahatlatan bir sonuc cikacak Allah'in izniyle. Dogrusu bu kadar siradan cumlelerle anlatimi sende pek nadir gordugumden yadirgiyorum.gunluk bile yazsan daha sirada olmayan cumlelerle ilerler satirlarin genelde.pek sade geldi iste.

Menenjitli ile tanisacaktik bir ara.kismet olmadi bir turlu.ayarlayalim isterim bir gun.araci olursan sevinirim...

 

Kelimelerle Dans ;
Çok doğru bir tespit.. Sahiden pek duygu katmadan yazdım.. Haliyle senin de garibine gitmiş.. Ancak yıllık izin notlarını böyle yazmak daha iyi olacak, diye düşündüm.. Özellikle yapılmış bir durumdu yani..
Ayrıca nasip olursa, inşallah tanışırsınız..

 

Çok memnun olurum :)

 

Menen ;
Demek ki bir sonraki buluşmada, kısmet olursa, Kelimelerle Dans ile tanıştırılacaksınız..

 

Menen ;
Herşey nasip.. Nasipte varsa, tabii ki tez zamanda tanışırsınız..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.