Kadın Taytı..


Kadınlar hakkında bir konu olduğunda, erkekler daha çok konuşur.. Tüm dünyada bu böyledir.. Ben de öyle yapanlardanım.. Az sonra yine öyle yapacağım ancak bu sefer erkek gözüyle kadınlar hakkında cümle uyduracağım için hakkım olduğunu düşünüyorum..

"Ey kadınlar..!" diye başlamak istiyorum söze..

Ey Kadınlar..! İstediğinizi giyinebilirsiniz.. Tayt da giyinebilirsiniz, ki zaten tayt size çok yakışıyor ve sizi çok seksi gösteriyor.. İnanın bana, hemen her erkek taytlı kadını seksi buluyor.. Yalnız rica ediyorum, lütfen diyorum, defaten ikaz ediyorum, tayt giyindikten sonra kalça ve cinsel bölgenizi  kapatın.. Uzun bir giysi ile bu bölgelerinizi kapattığınızda seksi ve güzel oluyorsunuz ama kısa bir giysi ile kalça ve cinsel bölgenizi açıkta bıraktığınızda, inanın bana, çok ama çok itici oluyorsunuz.. Siz, böyle yaparak erkeklerin aklını başınızdan aldığınızı düşünebilirsiniz ama hemen her erkek gizli olanı merak eder, arzular, ister.. Sadece tayt giyinip kalça kısmını açıkta bırakan kadınlar, erkekler için komik duruma düşen varlıklardır sadece..

Şu uydurduğum cümleleri okuyan bir kişi varsa ve bu konuda bundan sonra dikkat ederse, ne mutlu bana.. Yok kimse okumaz veya okuduktan sonra aldırış etmeyip böyle gezip-tozmaya devam ederse, göz zevkimiz bozulmaya devam edecek, demektir..


5 Yorum:

:))
Ben tayt giymem ama giyene de saygım sonsuz tabii dediğiniz gibi usturuplu giyenlere.
Üzeri kısa bırakılmış taytlar da transparanlık derecesindeki taytlar da çok itici görünüyorlar gerçekten.

 

burcuuuuk ;
Anaaaa... Tayt giyinmeyen bir kadın..!
Hemen hazırlan, seni İstanbul'un en güzel müzelerinden birine sergilemek için götüreceğim:)

 

Beni de al! bir suçlu daha. Kendi itirafimi temyizde goz önünde tut ama

 

Beni de al! bir suçlu daha. Kendi itirafimi temyizde goz önünde tut ama

 

Adsız ;
Hayyydaaaa.. Ne oluyor ya hu..? Tayt giyinen kadın kalmadı.. Zannedersin taytı giyinip sokağa ben çıkıyorum..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.