Beni, Sen Bu Hâle Getirdin..

 

Bugün durgunum..
Ve yorgun..
En son bir pazar günü isyan ettim Allah'a..
Ve bir cuma gecesi, saat iki otuzda..


Rüyalarıma bir çocuk giriyor,
yalınayak..
Çamurun içinde duruyor..
Elinde küflenmiş bir ekmek, çamura bandırıp, bana bakarak yiyor..
Gözlerinde nefret var; "Beni, sen bu hâle getirdin" diyor..
Beyaz bir güvercin çıkıyor çamurdan, çocuğu öldürüyor..
Kanlı gagasıyla, "Beni, sen bu hâle getirdin" diyor..
Şişman, kara bıyıklı bir adam, 
ağacın arkasından, ateş ediyor güvercine..
Güvercin paramparça oluyor..
Tüfeğinden duman çıkarken, "Beni, sen bu hâle getirdin" diyor..


Küçüklüğümü görüyorum sonra..
Bir elimden annem tutmuş, bir elimden babam..
Yürüyoruz ağaçlara doğru..
Koşuyorum, yetişiyorum küçüklüğüme..
Sırtına dokunup, "bana bak" diyorum..
Yüzünü çeviriyor :
Sarı saçlarından kan akıyor, beyaz yüzünde kurtlar, böcekler, morluklar var..
Nefret eder gibi bakıyor bana..
Elini ağzından sokuyor, kalbini tutuyor..
Kalbini ağzından çıkarıp, bana uzatıyor..
"Beni, sen bu hâle getirdin" diyor..
"Ben, ne yaptım sana? " diyorum, "Beni, sen bu hâle getirdin." diyor..
"Ben, sana hiç bir şey yapmadım" diyorum, "Beni, sen bu hâle getirdin." diyor..
"Söyle seni nasıl kurtarabilirim" diyorum, "Beni, sen bu hâle getirdin." diyor..
Hep aynı cümleyi, çürümüş ağzı, nefretle bakan gözleri ile tekrar ediyor..
Ellerime bakıyorum.. Ellerimde kalbim var.. Yeşil çimlere, kıpkırmızı kan damlıyor..
 
Dün akşam yürüdüm.. Bakırköy'den eve kadar..
Bir saat... İki saat...
Siyah montumun, siyah şapkası ile kapattım yüzümü..
Yürüdüm..
Yürüdükçe rüya gördüm..
Hava soğuktu, burnum akıyordu, hapşırıyordum..
Biraz ısınmak için ellerimi cebime koydum..
Hava soğuktu, başımda siyah şapka vardı, yürüyordum..
Yanımdan, insanlar, arabalar, ne olduğu belli olmayan tuhaflıklar geçiyordu..
Yürüyordum.. Hızlı hızlı, çaresizce, yalınayak,
yürüyordum..
Ellerimi cebimden çıkardım..
Elimde kalp vardı.. Kalpten kan damlıyordu..
İrkildim.. Kalbi yere bıraktım..
Asfalt birden çamur oldu..
Kalp, çamura batarken, son sözü : "Beni, sen bu hâle getirdin" oldu..
 
 

14 Yorum:

dogru: onu sen bu hale getirdin!

 

neden diye sorsana?

 

Cıks.. Sormayacağım..

 

Biricik, yazının tarzını ele aldığın şekli beğendi... Ben de katılıyorum sahiden güzel dile getirmişsin...

 

bir hayal kur ;
Teşekkürlerimle..

 

...

http://www.youtube.com/watch?v=bk94I6QQ5SE

...

 

... ;
Sevme kimseyi uzaktan.. Uzaktan sevdiğini söylediğin insan, kendini dünyanın en yalnız insanı olarak tanımlıyorsa, senin uzakta olmanın onun için bir anlamı yoktur ve sevgini hissetmiyordur demektir..

 

...

http://www.youtube.com/watch?v=wOxXBMNjbxw

...

 

... ;
Bu şiiri okuyan bir erkek..
Erkek bana şiir okumuş gibi hissettim..
Hayır ara ara eşcinsel eğilimlerim olduğu doğrudur ama bu kadar aşikâr yapmıyorum bu işi..

 

...

http://www.youtube.com/watch?v=hjfV_Xlce6s
...

 

... ;
Yazuz Bülent Bakiler, içinde milli değerleri olan ve kendini Türkçe'ye adamış, iyi bir insandır.. İkbal Gürpınar'ın sesi de sevecendir, sıcaktır.. Gel gör ki; bana biri birşeyler söylemek istiyorsa eğer sahiden, kendi sesini videoya çeker ve gönderir..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.