Ana Kuzusuna Anne Yasağı..



Annem, fırça çekti, tembihledi, şart koştu, binikiyüzseksensekiz sene sonra terliğini gün yüzüne çıkardı..


Bundan sonra akşam dokuzdan önce eve girmezsem, eşek sudan gelinceye kadar dövecekmiş beni.. Hayır yani Şehr-i İstanbul'da hiç eşek yok.. Eşek bulsan ve o eşeği su için çeşmeye göndersen, Şehr-i İstanbul'da çeşme de yok.. Eşeği bulup, o eşeği suya göndersen, eşek sudan gelinceye kadar ben terlik manyağı olur çıkarım.. Her yönüyle tehlikeli bir durum..


Şu hale bak yahu; otuziki yaşına girmeme üç-beş gün kalmış, kurban olduğumun annesi, beni terlikle korkutuyor..




5 Yorum:

Oh, iyi yapmış.. Hak ediyorsun sen bunu.. Elekçi gibi ora senin bura benim deyip gezersen, gecenin bir yarıları eve gidersen olacağı bu zaten. Bundan sonra paşa paşa saat dokuz olmadan eve girersin artık :) Bir söz vardır; " Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir; tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir." Haha çok hoşuma gitti, anneni daha pek bi sevdim.

 

Anne sözü dinle yoksa çarpılırsın :) Ahh ahh uzakta kalsan o terlikler bile senin için nasıl kıymetli olur ama ahh işte bilemezsin ki.. Şöyle bir kaç yıl ayrı yaşa, birkaç ay sesinden soluğundan ırak ol.. Bak nasıl koşa koşa geliyorsun evine.. Hatta çıkasın bile gelmez baba ocağından.. (Sanırım şuan biraz kendimi yazıyorum zira 3 aydır ailemi görmedim :D )

 

... ;
Vay arkadaş kalkıp göbek atmadığın kalmış.. Ayıp ki ne ayıp.. Annem ültimatom verdi ama acaba dinler miyim ben onu:)

Yeniler Kendini Hayat ;
Çarpılacağım kesin.. Yaz aylarında benimkiler memlekete giderler ve yalnız kalırım ve sahiden çok zor olur.. Yılın neredeyse 7 ayı yalnızım zaten ve sana kesinlikle hak veriyorum.. Allah seni de ailenle tez zamanda kavuştursun.. Haa o zamana kadar bize gel de seni bıktırsınlar.. Daha bize geldiğinin 5. dakikasında ev işi yapmanı isterler.. Bu kadar da sıcak kanlı insanlardır:)

 

:D :D ben de gittiğim yerde misafirmişim gibi davranmayı sevmem zaten sıkıntı yok ama ev işleri konusunda on parmak marifet sahibi biri olduğum söylenemez :D bu dediğin bana bir fıkrayı hatırlattı bu arada

 

Yeniler Kendini Hayat ;
Hatırladığın fıkrayı biz de bilsek de gülümsesek..
Haa eğer komik değilse, nazik biri değilim, direkt yüzüne söylerim haberin olsun..

 

Yorum Gönder