Duygu'suz Dünya..



 Bugün, benim için güzel bir gün değildi.. Yıllardır her an yanımda olan, her türlü pisliğime katlanan, her şeyimi her an anlatabildiğim, benim için "güven" kelimesinin somut karşılığı olan Duygu'nun rahatsızlığının ameliyat boyutunda olduğunu öğrendim.. Üzüldüm ama her zamanki gibi önemsemiyormuş gibi davrandım.. Şimdi bu yazdığımı okuyacaktır muhtemelen ve hislerimi öğrenecektir..

Duygu.. Ey iyilik timsali kadın.. ! Ey bir kadının ne kadar güçlü olabileceğini bana öğreten hatun.. ! Ey her gözyaşından sonra sığınak bellediğim..! Ey kendime bile güvenmekte sıkıntı çekerken, sonuna kadar güvenebildiğim.. ! Ey benim arkadaşlık abidem.. Duygu.. !

Biliyorum, tüm hastalıklar, sıkıntılar gelip seni buluyor.. Biliyorum her şeye rağmen gülümsüyor, ne kadar güçlü olduğunu göstermeye çalışıyorsun.. Kendi moralin bozukken bile çevrendekilerin moralini düzeltmeye çalışıyorsun.. Tüm sıkıntılarına rağmen kimsenin hatırlamadığı okullarda okuyan öğrenciler için yardım topluyor, çocukların gülümsedikleri bir fotoğraf ile mutlu oluyorsun.. Ey pırlanta kalpli hatun..! Seni en iyi ben tanıyorum.. Keza beni de en iyi sen tanıyorsun..

Sabret n'olur.. Allah'tan ne geldiyse, "amenna" de ve bil ki; "ümmetten birinin eline bir diken batsa, o batan diken bir günaha keffaret, bir hayra vesiledir." Bu hastalık da senin için inşallah güzelliklerin başlangıcı olacaktır.. Sakın moralini bozma.. Sakın umudunu kaybetme..

Sıkı tutun hayata n'olur.. Her zamankinden çok daha fazla sıkı tutun.. Bunu senin için değil; kendim için istiyorum.. Ben, sensiz, o kadar eksik kalırım ki bu hayatta.. Ben ki, kadınların güvenilmez olduğunu bilirdim; bana, kadına güvenmeyi öğreten tek kişisin.. Yaptığım tüm pislikleri gelip anlatabildiğimsin.. Kınamadan, yargılamadan dinleyen, yol gösterensin.. Kızdığımda sakinleştirmeye çalışan ama çoğu zaman sinirli halim yüzünden gazabıma uğrayan, yine de darılmayansın.. Tüm kız arkadaşlarım tarafından kıskanılan, aramızda bir ilişki olduğu şüphesi içinde olunan ama bir kez olsun benim için ne kadar önemli bir arkadaş olduğunun farkında olunmayansın.. Tüm kız arkadaşlarım tarafımdan hayatımdan çıkarılmak istenen ama kız arkadaşlarım hayatımdan çıktıktan sonra hayatımdaki yerini daha da sağlamlaştıransın..

Sen öyle birisin ki; sen varken bile, bu dünya üç numara büyükken bana, sensiz onbeş beden büyüyecektir bir anda..

Duygu.. Cümle kurmakta zorlanan bu garibi anla.. Seninle ilgili hiç bu kadar ciddi ve kalbimden dökülen cümleler kurmamıştım sana..  Sıkı tutun hayata n'olur.. Her zamankinden çok daha fazla sıkı tutun.. Her zamankinden daha güçlü ol.. Her zamankinden daha fazla dur yanımda.. Senin için istemiyorum tüm bunları; kendi bencilliğimdir bunları istememe sebep olan.. Gir şu ameliyata ve tez zamanda ayaklan..

Yalan yok; gündüz öğrenince durumu, moralim bozuldu.. Çaktırmamaya çalıştım; her zamanki gibi üstten üstten konuştum, ters davrandım, önemsemiyormuş gibi yaptım ama moralim bozuldu işte.. Öyle bir hâl aldı ki bu moral bozukluğu; kaleme sarılmasa idim, çıldıracaktım..

Sakın hayatımdan çıkma.. Sakın yatağa düşme.. Gene kafamın etini ye, sinirlet, sevindir, mutlu et.. Her ne halt yapacaksan yap ama sakın beni Duygu'suzluğa alıştırma.. Yeterince sıkıntı var hayatımda; bir sıkıntı da sen olma..

Hem benim beleş parfümlerimi kim alacak sen olmasan..? Kim bana sarma yapıp da tâ Kadıköy'e kadar getirecek.. ? "Hadi buluşalım" diye kim başımın etini yiyecek..? Kime dertlerimi anlatacak, sırlarımı vereceğim ki..? Sen olmasan, ben, bir başka kadına nasıl güvenebilirim ki..?

Sapasağlam dur olur mu..? Olur da bir aptal kadın bulur ve kendime âşık edersem... Olur da o aptal kadınla evlenir ve çocuk yaparsam; seni daha çocuklarımla tanıştıracağım.. Üstelik, erkek çocuğun adını buldum bile : Ali Turan..

Ne yani,
basit bir ameliyat,
senin Ali Turan ile tanışmanı engelleyebilir mi..?


17 Yorum:

sen ne yaptın ya.deli misin divane misin be adam.benim gibi değersiz bir varlığa kendini dost ettiğin yetmiyormuş gibi böyle güzel cümleler kurulur mu hiç.bu zor süreçte bir damla yaş akıtmamışken şuracığa bırakıvereceğim tüm birikmişimi… bu ben miyim dedim her bir cümlede...biliyorum son günlerde çok üzüyorum seni.her geçen gün yeni bir kötü haberle geliyorum sana.hiç bir şey söylemeden son dakika hastaneye yattım demeyi düşündüm bir ara ama yaşanacakları bilmediğin için çok korkacaktın.benimle birlikte her adımı bilirsen daha az korkar,alışırdın diye düşündüm.
hastane süreci çok zor olacak.ardından dinlenme dönemi çok uzun bir süre.gerçi ben yine bunu da atlatır soluğu alırım senin yanında ama o gün gelene kadar benim yanımda ol sen;huysuz,aksi,umursamaz halin ile.gerekirse beni sevme,dost görme,kız,bağır,küs,alın sözlerime ama ne olur üzülme.

bana hiç bir şey olmayacağını,bunu da atlatacağımı benden iyi biliyorsun ya eğer düşündüğümüz gibi olursa her şey bir aferinlik borcun olsun mu bana? :) karşılığını sarmalar ile öderim merak etme...yanında patatesli,tavuklu börek bile yaparım sana.
hayatlarımızdaki tüm zorluklara,giren-çıkan, bizimle olan-olmayan herkese karşı hiç kopmayan bağımızın hatırına lütfen üzülme bana. etrafımdaki herkese moral vermek için çırpınırken, bir de sen çıkma başıma.her ne olursa olsun üzülme…sen üzülürsen dünya değişir,sen üzülürsen güneş batar,sen üzülürsen insanlar umutlarını kaybederler iyiliğe,güzelliğe,mutluluğa dair…
İnşallah geçecek,inşallah sabredebileceğim…inşallah bu sınavı da layıkı ile tamamlayarak yine benden bıkmanı sağlayacak kadar uzun ve yersiz cümleler kuracağım.
Tüm bunlar geçecek ki,ömrü hayatımızda yaşanacak güzel anıları paylamaya devam edelim.yine beni birileri kıskansın,onlar için biz tartışalım,benim için onlar başının etini yesinler.sen zor durumda kal bana sataş vs vs. bileyim ki kalemhane her şartta yanı başımda hep benimle…
Ve bil ki güzel insan; ben olsam da olmasam da bir kere girmişim senin dünyana,rüyana girer yine gelirim yanına.aklına kötü şeyler getirip de benden kurtulma senaryoları çizmeye kalkma yemezler…
Daha doğum günün var.bir parfümlük görüşmeyi yapmadan bir yere gidemem kusura bakma…

 

Hey Çocuk, sen güç olacağına, güçlük oluyorsun.

Duygu, ya şuna temizinden iki tokat çaksana.

 

Kelimelerle Dans ;
Yazacak konu bulamadım diye bu cümleleri öylesine uydurdum.. Şımarma hemen..
Şimdi bu yazıdan sonra, telefon açarsın benim duygusal olduğumu düşünerek sırnaşırsın ama bil ki gözünün yaşına bakmam fırça atarım, iyi davranmam:)
Zaten sinirim tepemde, tüm sinirimi senden çıkarırım.. Hayır arkadaş böyle olmaz ki.. Bakkal amca biliyor ki, ben her sabah 6 tane poğaça yiyorum.. Ne demek "6 tane kalmadı 2 tane kaldı" Tamı tamına 4 koskoca saat boyunca 2 poğaça ile ben nasıl duracağım.. Çok sinirliyim çok..

Hamiyet ;
Oldum olası insanların başına bela olmuşumdur.. Hayatım sıkıntı vermek üzerine kurulu.. Geçen gün doktora gittim.. Psikolojik olarak manyak gibi bir şey olduğumu, bunun nasıl düzeleceğini sordum.. "Sana yazabileceğim tek reçete, kız öğrenci yurdunda 534 hanım kızımıza gece bekçiliği yapmandır.. Böylece tüm manyaklıklarından ve anormalliklerinden kurtulursun" dedi..

 

anlamıştım zaten uydurma cümleler olduğunu.o yüzden şımarmadım hiç emin ol.ama şu uydurma cümlelerin hatırına gel ben sana börek yaparım.bakkalın poğaçaları da neymiş.ayrıca bakkalda poğaça mı satılır yahu hiç duymadım. pastane yok mu sizin o mahrumiyet bölgesinde :) neyse ki 4 saatin ikisi geçti.öğlen yemeğini iki kat yiyerek acısını çıkarırsın artık( benim başımın etini yeme de :) )

 

allahımmm ben daha duygusal bi insan oldum evlendikten sonra .. e yaşarttınız gözümü amaa.... Duygu'suz bi dünya olur mu hiç , olmaz, böyle güler yüzlü böyle pozitif, ameliyata gireceğini söylerken bile gülümseyeip de karşısındaki üzülmsein diye çabalayan bir insansız nice olur dünyanın hali.. çok yok ki O'ndan... O farklı.. O bambaşka bir insan.. O bir çoğu şükürsüz isyankar insana insanlığa örnek bir insan... takdirlik bir insan...
Dediği gibi, her şey güzel olacak bi ameliyat mı korkutacak bizi pehh.. olacak ve kalkacak elbet.. Yine hep beraber buluşup güleceğiz bugünlere inşallah, mazide bırakmış olarak bu zamanları:)

ne güzel iki insan tanıyorum ben Allah'ım.. Sen İkisini de eksik etme hayatımdan...

 

Kelimelerle Dans ;
Bizim buradaki bakkalda herşey satılıyor yahu.. Zaten çevremizde bakkaldan başka hiç bir yer yok ki.. Güya İstanbul'da yaşıyorum.. İstanbul'un ennnn ücra bir yeri.. Bak birden tiksindim yaşadığım yerden ha.. Ahhh ahhh param olaydı da Üsküdar'da ev alaydım..

bir hayal kur ;
Kız böyle yazma.. Şımarıyor, burnu havalanıyor.. Sen onu bana sor.. Senin gibi elime doğdu sayılır.. Gerçekten tanısan onu, ne kadar gıcık olduğunu anlarsın..
Şimdi daha çok anlatıp da onu utandırmayayım.. Onu da öyle kabul edeceğiz, ne yapalım.. Herkesin, benim gibi harika bir insan evladı olmasını bekleyemeyiz sonuçta..
Haaa ama bir kardeşi bir de kuzeni var ki.. Üffff.. Hele hele Ayşe diye bir kuzeni var; bir kez gördüm; 237 gündür uykusuzum.. Ne hatun var ya anlatamam.. Zaten Duygu'ya karşı içimde azıcık iyi hisler varsa, kuzeni, kardeşi ve halası sayesindedir..

 

onu hiç sevmedim! dostları küçük düşüren bizden değildir! dostum sen ve bunları yazdıran o ise size kurdurduğu tüm bu cümlerer için ondan utanıyorum! :(

 

bu yazıya uzun bir yorum gitmez! susmak yakışır:(

 

Adsız ;
Kızma ama ne söylemek istedin zerre kadar anlamadım..
Eğer yorumuna değer vermemi istiyorsan ve biri hakkında fikir belirtmek istiyorsan, o kişiyi tanımalısın.. Tanıyorsan, ismini yazmaktan çekinmemelisin.. Aksi halde, adı olmayan, sıradan bir "adsız" olarak hayatımızda gereksiz bir yer işgal edersin..

 

Üsküdar'dan ev almak bir yana dursun orada yaşamak da çok pahalı.sen gel bu taraflardan ev al.hem evler ucuz hem yaşam ucuz. azıcık uzak İstanbul'a ama olsun olur o kadarcık.beleş yaşayacağım derken trafikte geçen zamanı da saymamak lazım.hem sen zaten alışıksın.ayrıca yine girmişsin sülaleme..okurken dirilttin yine beni yerimde.:)


 

İnsanların başına senin gibi "bela" olacaksa olsun, bari insanların başı rahatlar.
Ohh... kendine bir de doktor yandaş bulmuşsun. Reçeten deki ilaç temin edilemiyor bilesin.

Bu arada sen hiç canını sıkma benim hislerim kuvvetlidir; Duygu çok iyi olacak ben buna inanıyorum.

 

Kelimelerle Dans ;
Ben ücra semtinden memnunum..

Hamiyet ;
İyi olacağından ben eminim.. Maksat e-günlük sayfasına birşeyler yazmak zaten..

 

kelimelerle dans di mi.
bugün okudum.
arkadaşlarına küsük biraz galiba.
Allah ona şifa versin ameliyatında.

 

yorumunu yanıtladım ama burda da sölüyüm. peynir helvası, höşmelim gibi, safranlı, rengi sarı. sana sölemiştim ya, sirkecide hacı mustafa tatlıcısı, orda da var.
:)

 

deeptone ;
Sen bakma onun, sağa-sola küsmesine.. Küstüğü insanlardan biri yardım istese, gene en başta o koşar.. Sitem eder ama sitem etmekle kalır.. Eline terliği alıp da kafa-göz yaran biri değil.. :)
Allah tüm hastalara şifa versin inşallah..
Şu Sirkeci'deki Hacı Mustafa'ya artık bizi götürsen de merakımız giderilse deep :)

 

deep bizi hacı Mustafa'ya götüürrr:)) hemen de kaynak yaptım bülee:)
çocuk efendi gel bize biz de de var tatlı bak :) Hacı mustafa bey amca kadar iyi yapamayabilirim ama nefsi köreltecek kadar yeter:)

 

bir hayal kur ;
Bu yorumunu okudum; bir davet olarak algıladım ve şuan bu cümleleri sizin evin kapasından yazıyorum.. Zile basıyorum, perde arkasından beni gördünüz diye kapıyı açmıyorsunuz..Sabaha kadar beklerim, banane.. Gerekirse beni içeri almayan, tatlımı verin yeter..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.