Uzak..

 Kolum kısa, uzanamıyorum..


10 Yorum:

Nereye???

 

Bunu yatakta yazmıştım.. Gerisini sen tahmin et..

 

Bardağa, kitaba, yere düşen yastığa, sivri sinek öldürücüsüne, lambanın düğmesine...
Fesat düşünmemek lazım. Bir keresinde telefonu yatağının başlığının kenarından düşürmüş epey zaman uzanamamıştım.

 

Yoo fesat düşün.. Benim tüm düşüncem bu zaten.. Fesat düşünce bu yazının ana kaynağı..

 

Düşünüyorum... Aklımda deli sorular.. acaba bu yazıda hiciv mi var, yoksa gerçek manada bir kol kısalığı mı?? O zaman da başka sorular.

 

Engelli biriyim, gerçek mânâdaki kol kısalığı..

 

Sorular kayboldu dengesizmiş zaten hepsi

 

Hakikati bulmaya yardım eder. Bazı sorular da gevezelikten doğar. Bunlar onlardandı

 

Nedendi bilmem ama soru sorudur.. Yeter ki kötü niyetle sorulmasın..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.