Açken Siyaset, Tokken Magazin..

Sabah, kahvaltı yapmadan önce televizyonu açtım, epeyce süre haberleri seyrettim..

Sonra benim gibi tembel bir insandan beklenmeyecek şekilde, enfes bir kahvaltı hazırladım.. Kahvaltımı yapıp, karnımı doyurduktan sonra, televizyonda magazin programlarını seyretmeye başladım..

Güzel ülkemin standart insanını temsil ediyorum.. Açken "Ne olacak ülkemin hâli?" diyor, dertleniyorum.. Karnım doyunca "Amann.. Ülkeyi ben mi kurtaracağım..? Magazin en iyisi." diyor; 'vur patlasın, çal oynasın' moduna giriyorum..

Başka ülkelerden bizi soran olursa, "açken siyaset, tokken magazin seyreden insanların ülkesi" desinler..


6 Yorum:

Haberleri izlemiyor başlıklarına ve çok önemli gördükleeimin detaylarına bakıyor geçiyorum. Yoksa ruh sağlığımı korumak çok zor oluyor. Neyse ki unutan varlıklarız yoksa bu kadar kötülğk ve adaletsizliğe tahammül getiremezdik.
Açlık ve tokkuğa gelirsek biz cidden en son ne zaman aç olduk

 

Çok şükür ki unutan varlıklarız ve yine çok şükür ki yemek konusunda esas itibariyle hiç açlık çekmedik..

 

O xaman kalbimiz katılaşmış olması lazım. Sadece kendimizi doyurduğumuza göre...

 

Ben bencil bir herifim, seni bilmem..

 

Herkes kadar bir bencillik bende de var zannedersem.

 

Bendeki herkesin toplamı kadar..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.