Parktaki Örtü Üzerinde Oruç Açan Genç Çift..

 İşten biraz geç çıktım.. Marketten değil de fırından yumurtalı pide alasım geldi.. Gittim, pideyi aldım.. Eve giderken, bizim evin üst tarafındaki parktan geçtim.. Çocuklar cıvıl cıvıl neşe saçıyorlardı.. Az ileride, genç bir çift takıldı gözlerime.. Yemyeşil çimlerin üzerine örtü seriyorlardı.. Yanlarında bir poşet ve bir çanta vardı.. Muhtemelen içinde yemekler vardı.. Zannedersem iftarı, orada yapacaklardı.. 

Ne güzel bir anı değil mi..? Beni nerelere götürdü bu sahne.. Bu ânı izlemek o kadar keyifli ve ayrıca o kadar iç gecirtici bir sahneydi ki.. 

Neyse işte.. Yemyeşil çimlerin üzerine serdikleri örtünün üzerinde mutluluk anıları ile orucunu açmaya niyetlenen genç çift; Allah niyetinizi de, orucunuzu da, bana hissettirdiklerinizi de kabul etsin..



0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.