Daldan Dala..

Daldan dala atlayalım..

+ Ramazanın ikinci günü memlekete geldik..

+ Amcamın rahatsızlığı sebebiyle 15 günde ikinci kez memlekete geldim.. Rabb'im tüm hastalara şifa versin..

+ Kötü bir haber alacağız diye neredeyse tüm sülale burada..

+ Kalabalık sebebiyle hem gırgır şamata bol oluyor hem de o ölçüde dedikodu seviyesi artıyor.. Sanki herkes herkesin açığını arıyormuş gibi..

+ Annemin çok ısrar etmesi, benim de 10.10.2021 hâyâlim sebebiyle uzaktan tanıdık bir hanım kızımız ile iletişim kurma kararı aldım.. Hakkımızda hayırlısı olsun..

+ Uçak biletleri, kredi kartı, Ardahan'daki evin sürekli masraf çıkarması sebebiyle maddi anlamda tam olarak bitmiş durumdayım.. Allah sonumuzu hayretsin..

+ Memlekette hava güzel ama böyle bekleme hissi hiç benlik değil.. Nasip olursa çarşamba günü İstanbul'a dönme plânlarım var.. 

+ Düşündüm de anlatacak çok şeyim var sanıyordum ama aslında anlatacak pek bir şeyim de yokmuş.. 

+ Ee o halde yeter..


0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.