Orta Yaş Bunalımı..

 Kaç gündür doğum günümün etkisinden çıkamıyorum bir türlü.. Birkaç yıldır doğum günleri, üzerimde olumsuz etki oluşturuyordu ama hiç bu kadar tepetaklak etmemişti beni..

Otuzdokuz yaşındayım.. 39.. Otuzlu yaşları bir daha göremeyeceğim.. Sürekli mazide yaşayan, benim gibi biri için o kadar zor ki.. Hayat bitti.. Gençlik bitti.. Yaşam bitti.. "Daha zamanı var" dediğim ne varsa, bitti gitti..

Orta yaş bunalımı, sanırım tam da böyle bir şey.. Ruh hercümerc olmuş durumda, hayat sıfır, âtiye umut sıfır, tüm beklentiler, tüm sözler, tüm çırpınışlar sıfır; elde sadece bolca yaşadığım hâyâl kırıklıkları var.. Ne fena bir durummuş meğer.. Hem de ne fena.. Nefes aldırmıyor insana..




8 Yorum:

Bu durumdan çıkmak istersen, Reiki seansına bekliyorum.

 

Çıkmak istemiyorum... Ömür boyu böyle kalayım da dünyanın geçici olduğunu kavrayıp haddimi bileyim..

 

Haddini bilmek de büyük erdemlerden biridir peki ya bildikten sonra?
Kulluğa yönel,o alanda büyü ve doğal yaş bana göre tamam hatta erken bile sayılır.
Resule peygamberlik 45 yaşında verilmiş demek ki bir çok şey için önemli yılların arefesindesin.
En güzel en başarılı en iyi insan Allah'a karşı bir şeyler yapma gayreti icin de olan insandır.
Genel hayat standartları ile bir yerlere gelmişler bakma artık.
Başka bir level var.biliyorsun,bizim işimiz ve enerjimiz o yöne verilmeli.
Çocuk musun sen?
💛

 

İnşaallah dediğin gibi olurum Kiremithanem.. Gel gör ki, kendimi o kadar uzak görüyorum ki o dediklerini yapmaya.. Ne diyeyim, Allah, içime kendi sevgisini koysun inşaallah..

45 diye klavyede yanlış bir rakama bastın sanırım.. Evet, peygamberlik 40 yaşında verildi ve yine Kur'ân'da kırk yaşla ilgili ayet de vardır (Ahkâf suresi), hadis de vardır.. 40 yaş sahiden çok önemli ama ben bunu idrak edemiyorum, orası ayrı.. Sanırım hâlâ Çocuk olmaktan vazgeçemiyorum.. Dolayısıyla böyle sızlanmayorum işte..

 

Evet 40 yaşında doğru yanlış yazmışım.
Allah sana senin istediğin senin için en iyi olanı istersen muhakkak verecektir ama Allah da bir şey istiyor kulundan.
Fedakarlık.
Sen Onun için fedakarlık yap yani bir adım at niyetin olsun gayretini belli et boylece.sobra.gor bak hayatın nasıl değişiyor.
Tecrübe ile sabit.
Bir de teheccüd,mutlaka kıl,bunu da.yaparsan inan bana istediğin senin için hayırlı olan herşey gerçek olur.
Bu da tecrübe ile sabit.

 

Sen ne güzel bir insansın be kadın.. Maaşaallah maaşaallah maaşaallah sana.. Ömrün güzellikler içinde geçsin inşaallah..

 

Halis Aydemir'i dinle.
Analizleri çok isabetli ve özgün.
Sana da maşaAllah.
Tavsiyeme bir şans ver.

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.