Hamam Taşı Gümüşten..

 Sabah uyandım, dilime bir şarkı dolandı.. Bir şarkı dilime dolandıysa, günde binbeşyüz kez dinler, her fırsatta mırıldanırım.. 

... Yalnız kaç aydır nasıl azgınsam, dilime dolanan şarkı, 'Hamam taşı gümüşten' diye çok müstehcen ama çok da güzel bir melodisi olan şarkı... Gazinolarda, pavyonlarda söyleniyor genelde.. Ben de birkaç sene önce, bir sokak röportajında, sokakta şarkı söyleyen bir çocuktan dinlemiştim.. 

Bugün dilime dolandı ya, işe gittim, birkaç kez dinledim, dolayısıyla herkes dinler oldu.. Tüm gün işyeri olarak bu müstehcen şarkıyı dinledik ve sohbetlerimizi bu şarkı üzerinden yaptık.. 

İşin tuhafı, öğlen saatlerinde meyve-sebze alışverişi için pazara gittim ve pazarda yürürken sesli sesli bu şarkıyı mırıldanıyordum.. Şarkıyı dinleyince, pazarda bu şarkıyı söyleyerek ne büyük bir risk aldığımı anlamış olacaksınız.. Ama dikkat edin, sizin de dilinize dolanmasın, yoksa rezil olma ihtimaliniz çok yüksek..

Bu yazı da sapıklığımın ve azgınlığımın şarkıda kendini bulmuş hâli olarak kalsın burada.. Her gece kötü sitelere gire gire bu hâle geldim işte.. Siz siz olun, bu günlerde selam bile vermeyin bana.. Yanıma kız gelen, 17 çocuklu kadın olarak çıkar bilesiniz.. 19 kilo mesir macununu tek başıma yemiş gibi yerimde duramaz hâldeyim.. Gece saat 22:45'te mesaj yazarsanız, mesajın devamı kötü yerlere gider; sonra bana sitem etmeyin.. 




0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.