Daldan Dala..

 Daldan dala atlayalım o halde..


+ Öncelikle hemen söyleyeyim; ben de herkes gibiyim.. İşe gidiyorum, eve geliyorum; eve gelip, işe gidiyorum.. Bu virüs ortaya çıktı çıkalı, sosyal hayat denilen şey kalmadı.. Hoş öncesinde var mıydı, o da şüpheli..

+ "Herkes gibiyim" dedim de, siz de benim gibisiniz değil mi..? Benden gizli gizli geziyorsanız iki elim yakanızdadır haa..

+ Yılbaşı olduğu için mi, yoksa mesai saatleri kısaldığı için mi bilmiyorum ama işler çok yoğun.. Birçoğunu yetiştiremiyorum.. Sabah 10'da geliyor, yerimden hiç kalkmadan 16'ya kadar çalışıyorum.. Çoğu zaman tuvalete bile gitmeyi unutuyorum.. Gel gör ki gün sonunda, "Ne iş yaptın?" diye sorsanız; somut hiçbir iş gösteremez durumdayım.. 

+ İşyerinin mıntıkasını değiştiriyorlar.. Birkaç sene sonra da işyerinin Çerkezköy veya Tekirdağ'a taşınma ihtimali var.. İyi mi, kötü mü bilmiyorum.. Yaşayalım bakalım ne olacak.. 

+ Şehr-i İstanbul'da kar yağışının hasretini çekince, geçen hafta, ablam ve yeğenimin gazıyla Ardahan'a uçak bileti aldım.. Nasip olursa ayın 22'si ile 29'u arasında memlekette olacağız.. Sağlam kadroyla gideceğim için muhtemelen iyi bir gezi olacak diye düşünüyorum.. İnşaallah düşündüğüm gibi olur..

+ Zayıflamaktan umudumu kestiğim için 2 haftadır akşamları yürümüyorum.. İki hafta içinde sadece bir kez yürüdüm.. Hevesim bitti, gitti..

+ İşten geliyorum, yemek yiyorum, biraz uyuyorum, uyanınca haberleri seyrediyorum, çay-çekirdek-bisküvi üçlüsü ile saat dokuzu görüyorum.. Saat 10 gibi bazen havuç, bazen tatlı yiyorum.. Gece saat 2 gibi uyuyorum..

+ Fena halde telefon bağımlısı oldum.. Evde iken telefon hep elimde.. Sürekli instgramda ve internette geziniyorum.. İnstgramda yeni yeni insanlarla bazen tartışıyor, bazen şakalaşıyor, bazen hoşsohbetin içinde oluyorum.. Böylece ölü bir halde günümü bitiriyorum..

+ Sürekli elimde telefon olduğu için olsa gerek, gözlerim iyice bozuldu.. Özellikle sağ gözümde bozukluk derecesi iyice arttı.. 

+ Geçen gün, yeniden kitap okurum diye bir kitap aldım.. Masanın üzerinde o bana bakıyor, ben ona.. Eskiden "insanlar nasıl olur da kitap okumak için zaman bulamaz?" derdim.. Meğer zaman illaki bulunuyor da kitap okuma hevesi kayboluyormuş.. Kitap okumayı özlüyor ama okuyamıyorum bir türlü..

+ Son beş-altı aydır borsadayım.. Bazen kâr ettiğim de oluyor ama çoğu zaman batıyorum.. Geçen gün, Murt'tan borç alarak borsaya girdim; iyice bağımlı oldum belli ki.. Sahiden zevkli ve heyecanlı ama bağımlı olmaktan ve büyük paralar yatırmaktan uzak durmak gerek.. 

+ Yeter sanırım bu kadar cümle.. 

+ Heee.. Duygusal olarak bir şey yazmadım çünkü boşluktayım.. Geçen gün internette hoşuma giden bir cümle okumuştum.. "Farkında mısınız, artık kimse kimseye âşık olmuyor.. Âşk sektörü tamamen bitti" mealinde bir cümle yazmıştı.. Sanırım haklı.. Çevrenize bir bakın, kimse kimseye âşık olamıyor artık.. 'Mantık birlikteliği' aldı başını gidiyor.. Ayrıca adı konmamış birliktelikler var.. Herkesin konuştuğu 5-10 kişi var ama bu iletişimin adı yok.. Tuhaf bir dönem.. Ama ben de öyle olmak isterdim doğrusu.. Ben birine bağlanınca yetmiş yıl sürüyor o kişiden uzaklaşmam.. Bağımlı bir bağımlılık benimkisi.. 

+ Ee yeter daa..


0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.