Öldürülür Her İnsan Sevdikleri Tarafından..

Geçen gün, "Bugün benim günüm" demiştim ya hani; o gün benim günüm değilmiş meğer..

.................................

Oysa öldürülür her insan,
sevdikleri tarafından..

Benim böyle bir şey yapabileceğimi düşünmemiş de, başkalarını getirmiş aklına,araştırıp soruşturmuş.. Ben varken, başkalarını aklına getirebilmiş.. Ne büyük bir zûldür bu.. İlk akla gelmesi gereken biriyken, akla gelmiyor olmak ne büyük utançtır bana..

Birer birer öldürülüyor her insan,
sevdikleri tarafından..



4 Yorum:

Çok haklısın. Ben de ölürdüm halhal.😔bence o öyle olmamıştır. O öyle gosterilmistir

 

Duydum duyacağımı, gördüm göreceğimi..

Birer birer öldürülüyor her insan, sevdiklerimiz tarafından..

 

Ben Yokum Aslında;
Bazı sözlerin doğru olması o kadar can yakıyor ki..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.