Cici Giysiler..

Param yok ama gittim kendime cici cici elbiseler aldım..

Kot pantolonun bedeni iki ay öncesine kadar 34-32 iken, şimdi 36-32 aldım, yine de biraz dar oluyor.. Gömlekte L beden giyinirken, şimdi XL ancak oldu..  İkisi siyah, biri kırmızı ağırlıklı üç tane baksır aldım.. İki adet siyah atlet aldım.. Ve tanesi 5 liradan 5 adet çeşitli renkte çorap aldıktan sonra elimde poşetlerle yürürken, "Bana hediye yok mu..? " diyen midemin Küçük Emrahvari cümlelerine dayanamayarak, Bursa İskender'den tamı tamına birbuçuk porsiyon iskender kebap yeyip, kolamı da içtikten sonra eve ancak gelebildim..

"Ayranı yok içmeye ...... ..... .... " deyiminde anlatılan insan olmaya o kadar özenmişim ki; param yok ama gittim tamı tamına ikiyüzyirmiiki liralık harcama yaptım.. Eğer devlet baba, önümüzdeki ay, bana, söz verdiği gibi ikramiye vermezse, bu açığımı kapatmak için her gün burada "fakire yardım edin.." mealinde cümleler kuracak ve bu sayfanın girişine mendil açacağım..


8 Yorum:

Ben o mendile bir kuruş bile atmam çünkü sen paranı çarçur ettin üstüne bir de iskender yedin.

 

Hayatta başka neyimiz var ki ya.. Yiyelim, ciciler alalım n'olacak.. Hem sen gurbete yemek için davet ettin veya bana hediye aldın da ben mi kabul etmedim..? Hem eminim, mendil açarsam illa ki yardım edersin.. Yine de Rabb'im mendil açtırmasın..

 

Son fotoğraflarından kilo almışsın gibi gelmişti bana..
Doğruymuş demek ki :) Böyle her şeyi 1,5 porsiyon yemeğe devam edersen
daha çok para harcamak zorunda kalacaksın :p

 

Son fotoğraflarımı görebilen ama benim tanımadığım biri.. Üfff gizeme bak; en sevdiğim..
Ayrıca kilolu olmam normal.. Erkek dediğin göbekli olmalı bence:)

 

Göndereyim hediye ver adresini!
Cuma bugün😎

 

Nerden görmüş bana da söylesin🙃

 

Dua gönder bari.. O da benim için güzel hediye..

 

Instagramdan görmüştür.. Beni çok göresin varsa, e-posta gönder de adresimi oradan yazayım..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.