Şiir Yazan Kadınlar

"Şiir yaz" dedi bana..
Öyle de güzel söyledi ki.. Çok isterdim O'nun mutlu olacağı bir şey yapmayı.. Ben şiir yazamam oysa..

Ben, bugün, kucağında bir bebek gördüm kadının.. Öyle güzel bakıyordu ki ekrana.. Şiir tam da o kadındı işte..

Şiir yazıyor çoğu kadın.. Şiir yazdığını bilmeden şiir yazıyorlar.. Hüzün de veriyorlar ama huzur verdiği her an şiir yazıyorlar..

İşin tuhafı, hayatı şiire çeviren kadınlar, hiçbir şeyin farkında olmadan şiir bekliyorlar..

...........................
"... Amin babası..."

2 Yorum:

Okudum bitirdim bi durdum..

Peki neden şiir bekliyoruz sence? Neden buna ihtiyaç duyuyoruz? Senin fikrini merak ediyorum. Bende bu aralar şiir bekleyenlerden biriyim ve epey üzgünüm..

 

Şiir, ilgi beklemenin, sevildiğini hissetmenin, ebedi sevgiye doğru yol almanın temsili bir göstergesi sanırım.. Bu sebeple bekliyor olabilirsin.. Sen şiir beklediğin o çocuğa söyle, gelmeyeyim onun yanına.. Şiir yazmıyorsa bile türkü söylesin sana..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.