Bir Ondan Bahset Bir Bundan..

Beylikdüzü Marmarapark alışveriş merkezindeyim.. Tavuk Dünyası'nda Bi'köri menü yiyorum..

             Biliyor musunuz,  benim ne işim var burada..?

İlk kurulduğunda güzel bir lokantaydı.. Şimdi nedense çok bekletiyorlar ve ilk zamanlar ki lezzeti bir türlü alamıyorum..

           Niye yalnızım sahi, her yere neden yalnız gitmek zorunda kalıyorum..?

Alışveriş merkezi kalabalık.. İnsanlar yürüyor, konuşuyor ve hatta kahkaha atıyor.. 

           Esasında bazen arkadaşlarım oluyor ama bir türlü iletişimi ilerletip de o istediğim zevki alamıyorum..

Alışveriş merkezinin önünde, banklarda oturanlar sigara içiyorlar.. Tiksindirici bir koku var sokakta..

            Yoksa bu yalnızlık alnıma yazılmış bir yazı mı..? Son nefesimi verene kadar benim peşimi hiç bırakmayacak mı..?

İçeride saatçiye giriyorum.. Siyah kordunlu bir saat beğeniyorum.. Ama o kadar pahalı ki..! Bu iki ay içinde, dört maaş dönemi harcama yaptım, bu saate verecek param yok.. Hoş olsa bile bir saate 500 lira vermem.. 

           Ben çok sıkıldım yalnız olmaktan.. Yalnız olmamın tek sebebi olan karakterimden sıkıldım.. En son bir dost meclisinde ne zaman kahkaha attım..? Kahkahayı geçtim, ne zaman gülümsedim..?

Saat alamadım madem, çay içip bir tatlı yiyeyim diyorum.. Offf sus be adam..Sus..! Geberdin yemek içmekten.. Pantolonlara sığamaz, rahatça hareket edemez oldun.. Son 45 lira ile nasıl geçineceksin günlerce.. Zıkkım ye.. Otur oturduğun yerde.. 

             Kimseyi suçlamıyorum asla.. Tüm suç benim inanın.. Bu halde olmamın, uzaktan,elinden tuttuğu erkeğin yanağından öpen kızı görünce kıskanıp daha çok kendimi yalnız hissetmemin sorumlusu tamamen benim..



         

2 Yorum:

Ben de severim o mekanlarda dolasmayi.ruhum kalabaliklardan kactikca bedenimi sürüklerim o mekana.hem cok severim bi kori li liyi.onceden haber verse idin gelir yan masada oturur yanlizligini bozmaz yanlizligimi bozmaz ödetirdim sana masamda yanlizligima eslik eden o bos tabaklarin hesabini.her zamanki gibi cimrisin cocuk cok cimri 😔

 

Cimriyim evet.. Tanımadığım her insana çok cimriyim..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.