Bu Buseyi Hakettim Ben..

Kadıköy Moda'da çay içerken, karşımdaki güzel gözlü kadın, çantasından bir kitap çıkardı ve altını çizdiği cümleyi okudu..

" "Beni tanımlamak, bana sınırlar çizmektir." demiş Desiderius Erasmus.. Çok sevdim bu cümleyi ama istiyorum ki <Çocuk> bana sınırlar çizsin ve beni tanımlasın.."

Biri benden böyle taleplerde bulununca, eskiden olsa, uzun uzun anlatıyor, karşımdaki kişi hakkında içimdekileri söylüyordum.. İnsan ilişkileri hakkında biraz bilgi sahibi olmaya başladığımdan ve ayrıca kadınların seveceğini tahmin edeceğim cümleler ezberlediğimden, artık işin kolayına kaçıyorum..

Çayımdan bir yudum aldım ve direkt gözlerine bakarak :

" Seni tanımlamak, sana sınırlar çizmektir ; sen, sınır çizilemeyecek birisin.. Öte yandan, seni tanımlamaya çalışmak, kelimelerin esasında yetersizliğine kanıttır ! " dedim..

Birkaç saniye sonra elimi tutup, o soğuk havada yanağıma sıcacık bir buse kondurdu..

Oldum ben, oldum.. Bu buseyi hakettim..





0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.