21 Aralık Sen, 28 Aralık Ben..

21 Aralık, benim için özel bir tarihti.. Bir şey yazmadım; zira yazınca silmek zorunda bırakılıyorum..

28 Aralık da özel bir tarih.. Yine bir şey yazamıyorum..

Büyümek, olgunlaşmak, yaş almak, empati kurmak, sonrasını düşünmek böyle bir şey sanırım.. Artık eskisi gibi istediğim herşeyi yazamıyorum.. Bu durum ;

İyi bir şey; çünkü içimden geldiği gibi yazınca, başkaları sıkıntı çekiyordu..

Kötü bir şey; çünkü sevinçlerim veya üzüntülerim içimde birikiyor, çok fazla ağırlık yapıyor..

Neyse işte..
21 Aralık özel bir gündü benim için.. Keza 28 Aralık da öyle..


8 Yorum:

Pişmanım..

Sen içine yük etme ne olur..

 

Hayırlısı..
(İsimsiz'lere yorumları kapatmak en iyisi.. Artık kim kimdir belli değil)

 

Bence de adsiz yorumlara kapa en iyisi..yukaridaki neye pisman olmus anlayan beri gelsin..

Ben pisman degilim :)

Bu arada her zaman icinden geldigi gibi yazmalisin..
d.o

 

Ada ;
Başkasını bırak da bana yorum yap.. Maaşaallah millete laf da yetiştiriyorsun ha :) Normalde az konuşan kız, çalçene oldu sanal alemde:)

İçimden geldiği gibi de yazmayayım bence:)

 

Bence de kapa cocuk herkes isimsize ozenip isimsiz gibi mesaj atiyor ama bilmiyor ki o isimsiz cocukun yureginde muhurlu. O kim oldugunu biliyor. Kapa gitsin. Bu arada ben yillarin melih i. Blogumu kaybettim ondan adsizim.

 

Melih ;
Nedense zaten senin olmana hiç şaşırmıyorum.. "isimsiz çocukun yüreginde mühürlü" derken neyi kasdettin anlamadım.. Eskiden beni şeyh falan sanıyordun, şimdi başka bir şekle mi girdim:)

 

Hem SEN ne karisiyorsun ki insanlarin kalbindeki sanilara. Birak ne sanirsa sansin. Hher kes neyle mutlu ise onla kalsin. Bu SENI niye huzursuz etsin ki? Sikildiysan sekilden o SENin sorunun:? Muhur derken hani isimsizler SENi üzüyor ya mahserde hesap sorarsin diye muhurlemis olabilirsin diye demistim!

 

Melih ;
Ben, senden yıllar evvel sıkıldım ama yıllardır inatla bırakmadığın için de hoş bir garipseme durumu içindeyim..
Ayrıca ben kimseye mahşerde hesap sormam.. Kimse de üzmüyor beni..
Mahşerde değil ama bu dünyada kocanla tanışırsam ona hesap soracağım.. Yıllar evvel erkek olarak kendini tanıttın, sonra kadın çıktın, sonra anne çıktın.. Bazen âşık gibi yorum yaptın, bazı dönemlerde sürekli hicvettin ve hatta hakaret ettin.. İlk başlarda beni şeyh, hoca gibi bir şey zannettin.. Kaç senedir, benim e-günlüğü en çok takip eden sen oldun.. Kocanla bir gün tanışırsam, "bu kadın neden böyle?" diye soracağım emin ol..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.