Defol Git Artık..

-- Küçükçekmece sahile gittim bugün..

# Gitmeseydin..

-- Seni düşündüm tüm gün..

## Düşünmeseydin..

-- Yemek yedim, sonra sahilde gezindim epeyce..

## Umrumda mı..?

-- Kendi kendime türkü mırıldandım.. Hüzün bulutları tepeme yığıldı, ağırlık yaptı; taşıyamadım..

## Banane..!

-- Biliyor musun, bir türlü yeni bir hayata başlayamıyorum.. Tam adım atıyorum, kabuklarımı kırıyorum, olur olmaz yerde aklıma geliyorsun, attığım tüm olumlu  adımlardan vazgeçiyor, yeniden duvarların arkasına saklanıyorum..

## Zerre umrumda değil..

-- Sensiz yapamıyorum.. Seni bir türlü unutamıyorum..

## Unutmak istediğim tek kişi sensin bu hayatta.. Defol git artık..

8 Yorum:

peki neden kaybetmeyi seçtin beni .Olmayan neydi! diye sorardım ...Bana ne demezdim belki

 

Vardır herkesin bir sebebi..

 

ne gibi bir sebep sevdiğinden vazgeçiren ve özleme neden olan

 

Bu sorunun cevabı bende değil..

 

Eskiden blog yazardım...simdi sosyal medya hesabımda yazsam hislerimi olmayacak. Şuraya yazmayı denesem, bakalım olacak mı?
Bir gun ummadığın bir anda hayatına birisi girer, seni aklına gelmeyecek seylere ikna eder..sana iyi geldiğini dusunursun. Yeniden umutlar yeşermeye başlar yorgun yüreğinde..ona değer verirsin ve onun da sana deger verdigini sanirsin..sonra hiç beklemedigin bir sebepten, bir gunde cikar gider hayatından..oylece kala kalırsın..kırılgan..üzgün..anlamlandıramadığın nedenlerle başbaşa. O ne dese kâr etmez mantığına..
Sonra bu yazıyı okursun...Daha çok kırılırsın...Madem böyleymiş "neden?" diye aklında yeni sorularla..Ama bilmek istemezsin cevabi..herkesin kendine göre gecerli bir nedeni vardir cunku.

Iste boyle...kusura bakma buraya yazdigim icin. Baska bir yere yazasim gelmedi.
Yukaridaki Adsiz degilim :) kim oldugumu anlamissindir.
( okuduktam sonra silebilirsin istersen yazdiklarimi )

 

Adsız baskınına uğramış olsam da evet senin kim olduğunu biliyorum.. Gel gör ki; kırılmanı-üzülmeni gerektirecek bir şey de olmadığını biliyorum..

Benim söylediğimden başka bir durum yokken, sen illa başka arayışlar içine girmek için diretiyorsun.. Ee bu yazı da aradığın nedeni bulmanı sağlamış oldu tabii.. Haliyle rahatlamışsındır.. Oysa hiç boş yere rahatlama.. Sana söylediklerimden öte hiçbir durum yok.. Bu yazıya rağmen yok..

Yine de neye inanmak istiyorsan ona inan tabii..

 

Kirilip uzulmemi gerektirecek birseyler var ki, oyle hissediyorum elimde degil..hic rahatlamis filan da degilim ustelik..Senin "sebebine" gelince insan kiymet verdigini birine, vermek isterse bir sans daha verirdi, vermiyorsa onemsememis demektir..boyle yaparak kendine de haksizlik etmis oluyorsun bu da beni daha cok uzuyor..ama biliyorum ki ne desem faydasi yok..


 

Bunlar burada konuşulacak konular değil..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.