Mutlu İken Mutsuz Olanlardanım Ben..

Yıllar içinde defalarca yazmıştım; yine yazayım.. Eğer geberip gitmez de yazmaya devam edersem, muhtemelen daha çok yazacağım..

Mutluluk denilen şey, beni mutsuz ediyor.. Herkes mi aynı bilmiyorum ama mutlu olunca, korkuyorum, huzursuz oluyorum, tedirgin oluyor, dolayısıyla bir türlü rahat olamıyorum..

Bünye alışık olmadığından ve her mutluluk hissinden sonra büyük hüzünlere gark olduğumdan olsa gerek; mutluluktan korkan, mutluyken mutsuz olanlardanım ben.. Bazen mutlu iken, kendi elimle o mutluluğu bozmuşluğum ve en rahat ettiğim yer olan hüzün denizine kendimi atmışlığım da bu yüzdendir zaten..

Demem o ki; mutluluk korkutuyor beni..



2 Yorum:

Sevgili Çocuk,

Allah sağlıklı uzun ömürler versin sana da, her zaman yaz. Ama bu konuyu aşmış olarak, başka güzel şeyler yaz inşaallah..

Mutluluk da, mutsuzluklar da kalıcı değil..Hepsi bir şekilde geçiyor, yerine yenileri geliyor veya biçim değiştiriyor..bazı şeyleri kanıksıyoruz..alışıyoruz..
Hiçbir mutluluk cezasız kalmaz’a inanmaktansa, işin temelinde; bir konuda çok mutlu olunca onun illa bozulacağını düşünmenin o mutluluğa daha çok zarar verdiğini..O yüzden “Allahım çok mutluyum, ne olacak şimdi, başıma neler gelecek” düşüncesinden çok mutluluğu akla getirmeyip, yaşanılan o anların/olayın/ilişkinin keyfini çıkarmanın daha doğru olduğunu düşünüyorum..Çünkü bir şey olacaksa zaten oluyor, olmayacaksa sen ne yaparsan yap olmuyor..O yüzden korkularımızın hayatımızı yönlendirmesine izin vermeyip, herhangi bir konuda, kendimizce “böylesi daha iyi olur” diyip lüzümsuz müdahalelerde bulunmak yerine akışına ve zamana bırakmak daha güzel..Gündelik hayat zaten yeterince zor, bırakalım da o keyifli olduğumuz anlar gerçekten yaşanacak sıkıntıları hafifletsin..( Allah büyük sıkıntılar yaşatmasın tabii ki de..)

Sonradan “sahiden ne istesem olmuyor demek” yerine sadece biraz daha cesaret, biraz daha güçlü olmak yeter. (Korkular bizden güçlü olamaz ya!) Sen zaten şükretmeyi bilen ve tevekküllü bir insansın.
Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcut :p

D.O

 

Yorum değil destan yazmışsın maaşaallah.. Söylediklerini çok iyi anlıyorum ve emin ol yazdığın gibi biri olmaya çalışıyorum..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.